Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 13.jan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager til termin, og mest sannsynlig ks om 3 dager...

Kunne glatt gått 9 månder til jeg.. Syns det er så koselig å gå gravid, så blir litt vemodig når jeg tenker på at det snart er over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag!!! Har hatt masse kynnere og en del murringer de siste dagene, men det skjer liksom ikke noe mer. Utålmodig!!!!!

Skrevet

56 dager i gjenn + 14 dager over

Skrevet

2 dager til termin... så utålmodig! men ingen tegn på at noe er i gjære, regner med 14 dager over:(

Skrevet

31 dager igjen. godt det næmer seg nå.. er leiiiiiiiiiiiiiiii

Skrevet

54 dager igjen.. begynner å bli ganske lei nå, men det går jo egentlig ganske fort da.

Skrevet

11 dager her!! leeei...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

3 dager her... Gud - jeg håper jeg slipper å gå over termin!!!

Skrevet

55 dager igjen til termin...

Skrevet

Alt for lenge.. 83 dager.. Skulle ønske det var 1!!

Skrevet

22 dager:-)

Skrevet

61 dager.

Skrevet

72 dager igjen:P

tiden går sent!!!

Skrevet

16 dager igjen. Er klar som et egg, men i dag gikk det opp for meg at jeg kan risikere å gå en måned til... Jeg har liksom tenkt at jeg kan gjerne føde en av dagene, men det er enda en måned til overtid... Urg..

Skrevet

Jeg har akkurat 50 dager igjen i dag, og gleder meg ille masse! Dagene flyr av seg selv her i gården. Men så er det akkurat det vi bor på da- en gård! hehe! har nok å ordne med, masse å gjøre med dyr og måking og foring + at jeg er selvstendig næringsdrivende og jobber hjemmefra. Når jeg ikke driver med noen av de tingene eller vasker, så leser jeg litt, tegner og ommøblerer (blir visst aldri ferdig med det:) Dro frem den gamle symaskinen her om dagen og sydde en pute og gardiner av tilbudsstoff fra Ikea- de ble kjempefine synes jeg! Det ble påpekt at puta var skakk og gardinene litt for korte- men det gjør vel ingenting! Alt kosta 35 kr og litt tålmodighet¨:)

Skrevet

11 dager på overtid! blir snart gal av å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...