Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Lurer på om noen av dere som vet om en nettside der de selger fine klær til en slik anledning. Det er til en gutt.
LilleTrolle Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Vet ikke om noen nettsider som selger slikt, men Lindex hadde smoking-body til jul (sort med rødt slips- og vest-trykk) som nå er på salg til halv pris, veldig tøff. De hadde hel dress også, med sort eller mørkeblå fløyel i buksedelen og stripet bomull i overdelen, regner med at den også er på salg nå (utsolgt hvor jeg bor). Ellers er det jo masse på e-Bay, om du bruker det (jeg bestiller en del fra USA selv, mye bedre utvalg når det kommer til litt mer spesielle babyklær).
2 gutter og 1 jente Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjoepte antrekk til min gutts navnefest paa exit. Dritkule graablaa saelebukser, blaa skjorte (miniatyr voksenskjorte;) hoho) og slips paa cubus! Han var kjempeflott og alle kommenterte hvor stiiiilig han var! kjempegoey!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå