2SmåTroll Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Været er jo så ustabilt! Synes vi er syke hele tiden nå jeg. Tulla har hangla i noen dager med snørr og hoste, og nå begynner jeg Kjempegøy. Er jo ikke 1 mnd siden sist jeg var forskjøla jo. Er ikke bare oss vet jeg. Kjenner flere som har hangla i vinter, med både lungebetennelse, streptokokker, bihulebetennelse og forskjølelse.. Flere som sliter med mye sykdom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå