Maja☆ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 eller søskenvogn? Hvilken vogn skal dere velge/ha? Er sånn i tvil.
anntintin <3 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke helt bestemt oss om vi må ha søskenvogn; blir ca 23 mnd mellom våre. Men om det blir så vurderer vi OTH sine vogner; har hørt enormt mye skryt om trillekomforen dems. Ellers har jeg tenkt å ha ståbrett; tro ikke storebror kommer til å sove så mye mer på dagen til sommeren. Hvor stor aldrersforskjell blir det mellom dine?
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Blir knappa 15 mnd mellom mine. Hadde egenlig komme fram til at vi skulle klare oss uten. Størstemann skal i barnehage, også tenkte vi å skaffe oss ei paraplytrille med full liggestillig- til turer i helgene. Men nå er jeg faktisk usikker. Tror kanskje vi blir å gå for denne Phil & tedd søskenvogn.. Der sitter barna etter hverandre. Kan også brukes som enkel sportsvogn. ikke helt bestemt oss. Men jeg synes disse dobbeldoningen ser så breie og ufemkommelige ut...
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Blir 20 mns mellom mine å jeg skal ha carena sin double swing..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Ja vi må vel ha det tenker jeg. Blir 22 mnd mellom de hvis alt går som planlagt. Kommer til å velge OTH tvillingvogn. Har den nå som singelvogn og er superfornøyd.
prins&prinsesse Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 vi skal ha den nyeste til emmaljunga, den kan man ha babybag på i tillegg, bli bare 13 mnd mellom våre to
SuperMoM <3 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Blir 22 måneder mellom mine.Er usikker ennå på om jeg skal ha søskenvogn eller vogn med ståbrett.Er ennå god tid å tenke på det,men blir sikkert vogn med ståbrett tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå