Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Sitter her med skikkelig vondt. Vankelig å beskrie skikkelig hvor. Liksom rett over hoften,men smtidig inne i hoften/eggstokkene på venstre side. Er så vondt at jeg er kvalm og gråter. =( Hva kan det være? Kan jeg evt. ta smertestillende, og da i såfall hvilke? (er i uke 32)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 om ingen her vet,kan noen da poste på skravle???
Kvitrebekk Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Så lenge du har så vondt så synes jeg du skal ringe til føden jeg. Kanskje de kan berolige deg. Lykke til og god bedring.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Heisann;) Vet ikke helt hva det kan være, men du kan jo ta en telefon til føden de pleier å vøre behjelplige, at du evt kan komme på en liten sjekk. Ikke bra at du sitter der å er bekymret, kvalm og gråter. Når det kommer til smertstillende så ville jeg ha prøvd paracet, det er trygt å ta for gravide. Sender deg en stoooor trøsteklem å så håper jag at alt går bra med deg;) Stooor klem og lykke til!!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Huffda, høres ikke godt ut. Jeg har lagt den ut på skravle for deg, så får du se om du får noen gode svar der. Er vanskelig å si hva det kan være, uten å vite hvordan smerten kjennes.. (er vel vanskelig å si uansett..) Noen ganger så kan nerver komme i klem, og det kan visst gjøre skikkelig vondt. Ellers så kan man jo få rimelig vondt om man har en skikkelig urinveisinfeksjon, da gjør det gjerne vondt på en, eller begge sider av magen - inni, på en måte. Er ofte vondt å reise seg, mens det hjelper å gå krokrygget - kjennes det sånn kan det være uvi. Men som sagt; det er umulig å si, og jeg vil ikke påstå noe som helst. Du kan ta paracet, så gjør det, og forsøk om det går over. Evt. ring føden om du er urolig. God bedring!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Var visst flere enn meg som la den ut, så nå ligger den ute to ganger - det burde resultere i noen svar
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 har prøvd det meste nå. Ligge på siden,ligge utsrtakt,gå krokrygget,gå utstrakt, varmefaske etc. Stiker og brenner liksom, men ikke som en u.v.infeksjon. Så om det ikke hjelper med 1 paracett, så vet jeg ikke hva jeg gjør =(
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg syntes du skal ringe føden å snakke med de. Man får aldri ringt dit for mye!! God bedring:) Klem
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 ring føden/legen. Kan jo være noe tegn på svangerskapsforgiftning. Man skal ikke ha slikt ondt uten å skjekke det. Kan jo og være nerver i klem i rygg og slikt som stråler ut i hoften. Det har jeg hatt. Føles litt slik som du beskriver det. Lykke til
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Hvordan går det med deg? Blir bekymret.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 går mye bedre nå når paracetten virker. Spist litt og vertt på do. fikk av meg mye luft (sorry.litt mye info?) fremdeles litt vondt å gå, men ikke så vondt at jeg ikke klarer meg. Så om en times tid skal mini sove,og da legger vel jeg meg også.så får sambo ta ham når ha våkner igjenn.
husfred66 Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 +Hei!! Siden ingen her inne er medisinsk fagkydige, anbefales kun to ting, 1. Ring din fastlege å få en akutt-time 2. kontakt ditt sykehus og be om å bli satt over tiol fødeavdelingen. Der sitter det alltid (24 t pr døgn) en jordmor som er beredt nettopp for for din hjelp. Har selv hatt kontakt med føden mange ganger, og de er helt supre!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Kanskje det er ligamentsmerter? Jeg hadde det før jul, og det var helt forferdelig vondt. Det satt i lysken nesten, og strålte oppover langs magen og i hoften. Det er ikke farlig, bare helt utrolig vondt. Jeg var å sjekket det på Ullevål, fordi legen min var litt usikker på hva det var. De anbefalte å ta Paracet for det og legge på en varmeflaske. Det hjalp veldig for meg. Jeg var i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå