Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Fire glass vin og jeg er skikkelig "queezy" dagen derpå. Nå lukter jeg i tillegg en drittbleie, tror jeg. Den blir festlig å bytte når magen velter seg ved lukta når gutten står to meter fra meg. :-s
Stor_smil Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 hihihi... her er det så sjelden, at jeg har forlengst glemt hvordan det var, neste gang jeg drikker.. hehe ;-)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Han slo meg med leketøy mens jeg byttet bleia hans! Som om JEG nyter drittbleiebytte så jævlig at jeg tvinger ham til det for min underholdnings skyld! Gah!
Mamman til AM&JS Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Er så enig så enig..men husker man det i et godt lag?? Næh.. Gruer meg allerede til neste lørdag...da vi skal ha fest på fredag..blæææ moro den dagen da!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 hehe.. Har vært uggen EN gang i mitt liv.. Det var den tiden før man hadde ring på fingeren, og flere menn konkurerte i å spandere drinker.. (blandet da, drakk både øl, vin og drinker. Så der satt jeg oppe på en høy benk og ble spandert på.. Da jeg etter noen timer skulle en tur på toalettet og hoppet ned kjente jeg magen veltet seg ja.. hehe.. Nei, takke meg til ringen på fingeren, da blir det litt mindre alkohol innabords, hehe..
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er ingen stordrikker. Hadde jeg drukket en hel flaske vin så hadde jeg ikke vært i stand til å gå og legge meg en gang. ;o)
mei&mi + marcus :) Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Uff.. At man aldri skal lære,er kjempedårlig i dag.. leeeenge til neste gang jeg skal ut....blæh...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Åh, som jeg savner det! Faktisk! Denne graviditeten er egentlig veldig planlagt, men jeg hadde liksom trodd det ikke skulle sitte så fort og at jeg skulle rekke både litt jul og kanskje en fest eller to før spira satt. Handla til og med store mengder med favorittlikøren min med meg fra DK helgen før jeg testa. Og de står pent uåpnet i skapet og lider stakkar:p Og der blir de stående i lang tid fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå