Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde fått babyen, og at mamma skulle passe han mens jeg sov. Var ikke på sykehuset. Da jeg våknet igjen ville jeg se han, og da var han så liten og svak, og ville ikke ta flaska. Han ble bare slappere og slappere. Uff.... våknet med en ekkel følelse i meg, begynte å gråte selv om det bare var en drøm.

Jeg skal ikke amme av medisinske grunner, og det er nok en bekymring for det som ligger bak drømmen. Men jeg er jo heldigvis på et sykehus de første dagene, og der skal han få ekte morsmelk. Det fantes liksom ikke sykehus i drømmen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, ikke kjekt... men du kjenner heldigvis årsaken til drømmen selv... og det forklarer jo litt. går nok bra dette :) er vel normalt for oss gravide å drømme under svangerskapet, er jo litt hormoner og sånt som påvirker oss ;)

Skrevet

Ja, så har jeg vært litt bektmret for han har blitt så rolig de siste dagene, men tror han har festet seg så det er nok derfor. Kjente han nå:)

Skrevet

alltid betryggende og godt å kjenne liv :) "mini" har fortsatt så plass at han driver å turner rundt inni der, og det kjennes når jeg skal sove så klart ;)

men hvis du er bekymret for lite liv så ville jeg ringt JM, alltid bedre å ringe en gang for mye enn for lite... selv om det mest sannsynlig er bare hodet som har festa seg så blir du kvitt bekymringen også :)

Skrevet

Jeg tror det er i morgen jeg skal på kontroll igjen. Er greit å få det sjekket istedet for å bekymre seg... Begynner å bli veldig klar for fødsel nå, har 16 dager igjen til termin.

Hvor lenge har du igjen?

Skrevet

Huff, det er ekkelt med sånne drømmer. Jeg for min del synes det er ordentlig rart at jeg ikke én eneste gang i løpet av svangerskapet har drømt om fødselen, eller at babyen i det hele tatt har kommet. Har drømt flere ganger hvor vi venter på fødsel/jeg er gravid o.l. men aldri at babyen har kommet..er snålt, skulle lissom tro at jeg fantaserte litt om åssen det vil bli.

Men i natt drømte jeg at meg og sambo hadde reist inn på en hytte langt inne i gokk, i forkant av fødselen. Og så fant vi plutselig ut at siden vi sannsynligvis også måtte føde der, så måtte vi ha en snodig gammel mann med massevis av hår, som "jordmor". Dette var samme mannen som hadde tatt i mot alle kongebarna - og for at fødselen skulle gå bra så måtte jeg på forhånd smøre meg inn med melken til Märtha Louise. Jaddah! Mangler ikke på syke fantasier nei..

Skrevet

er bare 30+3 jeg, men begynner å bli utålmodig allerede ;)

Skrevet

*ler* mange herlige fantasier ute og går ja... drømmer ikke mye jeg heller, men så sover jeg ikke så mye heller da... hmm, en sammenheng?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...