Gå til innhold

Mange våkne i natta her ser jeg! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.... :)

Her greidde den idiotiske gubben min å VEKKE meg med å bråke litt for mye da han kom å la seg litt før 3.... Og da fikk jo selvsagt ikke jeg sove no mer......... I tillegg så trykker hu frøkna i magen så innmari oppover når jeg ligger at jeg føler at jeg ikke får puste jo!!

Flere med "plagsomme menn" og barn i magen i natten eller? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

je har vel ikke en plagsom mann for han ligger stille å sover i sengen sin men jeg har så fryktelig halsbrann og vondt i ryggen så jeg får ikke sove!:P

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe, her er også mannen våken, men kan ikke skylde på han stakkars=) Jeg er faktisk ganske fornøyd, for jeg sov nesten 2 timer tidligere i natt - og det er 2 timer mer enn de fleste netter, så jeg er ikke like "vrak" i natt som jeg pleier å være. Huffja...man venner seg til det meste.

Babyen her er også superaktiv, virker som han danser breakdance der inne! =D Kos det, da. Ellers kommer kynnerne og hilser på med mer eller mindre jevne mellomrom. Begynner å bli litt lei av dem nå!

Får du hvilt deg noe på dagtid da Trultemora?? Det blir lite søvn i løpet av døgn, men jeg prøver å være flink til å legge meg ned for å hvile likevel. Hjelper litt...=/ Tenker at jeg må prøve å lade opp batteriene til fødselen!

Skrevet

2 timer pr natt er det je har hatt den siste mnd.. men...får jo lagt meg nedpå litt på dagtid når je er hime... når har dere termin??

kynnere ja.. her har det vært rimelig aktivt med kynnere den siste uken! men men..ska vel igjennom det også:)

termin 8 april men føler je får en marsbaby:P

Skrevet

Hehe....:)

Joda, er flinkere nå til å sette av litt tid for søvn på dagtis! :) Spesielt etter jordmora sa at blodtrykket mitt hadde steget endel, så resepten på det var å hvile skikkelig masse og drikke masse masse væske! :)

Hvordan er det oppi Trøndelagen for tida da? :)

Skulle så gjerne ha kommet meg en tur hjem (Steinkjer) før fødselen, men kan nok ikke det, for jeg må visst ha jordmortime hver uke framover.... :(

Skrevet

Termin 23 februar jeg! :)

Skrevet

Takk takk! :)

På mandag ( i morgen) så er jeg jo faktisk HØYFRAVID og! :)

Shit liksom! ;) hehe.... :D

Skrevet

oisann... :)

mørkt i rommet her ser jeg! ;)

skulle jo stå HØYGRAVID! ;) hehe.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...