Gå til innhold

MOSS!!!


Marianne87

Anbefalte innlegg

Er noen av dere som var på svangerskapskurs i moss i september her?? Planla å prøve å få treffes igjen en dag :) men først må jeg finne dere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei du!

jeg har ikke vært inne på disse sidene siden EVER, men så hyggelig å se et kjent nick!

Jeg er her aldri, nesten - men skal prøve å stikke innom litt oftere.

Hadde vært veldig hyggelig med et treff.

Forresten - har dere fått invitasjon til barselgruppe? Jeg skal den 28...

Kanskje knuser jeg til og stikker innom BIM-treffet på Riis i kveld. Har aldri vært på disse treffene før, så det kan jo bli spennende :o) Kanskje vi sees der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) er ikke her så ofte jeg heller. men jeg har fått nr til 2 av de andre fra svangerskapskurset hitill så hadde håpet jeg klarte samle de fleste av oss=)

Så enten kan du jo følge med her om du vil være med på et treff med oss en dag ellers kan du jo sende meg mobil nr ditt på privat mld. så skal jeg sende ut mld og spørre når det passer best for folk med et treff ;) Hadde jo vært morsomt å kunne treffes en gang iblandt siden barna våres er på akkurat samme alder ;) Jeg har vært ¨på barselgruppe men fordi jeg bor på kambo så må jeg gå til kambo helsestasjon:/ Har ikke vært på treff i moss enda jeg, men kanskje det hadde vært noe ja;) Håper alt er bra med dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...