Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Når kunne dere bruke egene klær etter dere hadde født? Lurer så veeldig på hvordan kroppen blir etter fødselen
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 prøvde etter 3mnd. med første... og de passa:D
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Aldri.. Fikk på meg noen få av mine gammle klær etter fødselen meeeeen var noen jeg aldri fikk på meg igjen. Jeg var veldig lita når jeg ble gravid brukte 34/36 og rett etter fødsel var jeg 42 gikk ned til 38/40 og har blitt der siden, la på meg 33 kg da og er blitt breiere over hoftene.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 er i uke 28 å lagt på meg 11kg, så frykter igrunn at jeg aaaldri får på meg klærna mine igjen:p meeen men
Gjest rufusa Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 ble litt bredere over hoftene... altså skjellettmessig... ellers tok det jo litt tid før magen var på plass!!!! Tok egentlig ganske lang tid... Nei, fikk på meg de gamle buksene etter 3 mndr...
Gjest rufusa Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 og jeg gikk opp normalt antall kilo... da jeg var gravid - 16 var det det tro?
Sylteflesk Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Bruker du ikke dine egne klær nå? Jeg har brukt mine egne klær hele tiden, jeg. Kjøpte noen mammalklær da jeg gikk gravid riktignok, men de var jo mine de også :-) Men hvis du lurer du på når jeg kunne bruke ikke-gravid-klær, så passet mine gamle jeans fint etter et par uker, men var vonde fordi det var ømt på keisersnitt-såret. Kunne ikke bruke mammabuksene, for de de var altfor store og bare datt av, så jeg gikk mest med skjørt i noen uker. Magen var så godt som borte etter 3 uker. Vekta var nede i langt under før-gravid vekt før jeg reiste hjem fra sykehuset 14 dager etter fødselen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Før jeg ble gravid igjen nå så var det mange klær jeg fortsatt ikke fikk på meg. Kroppen forandrer seg vel ofte ikke så totalt at du ikke får på deg dine gamle klær igjen, men det er ofte noen kilo som man har lagt på seg i tillegg til barn/morkake/forstervann vekten som kanskje er vanskeligere å få av. I mitt tilfelle var det 5 kilo som klamret seg fast. Skal ta i et tak etter denne graviditeten!
Nemofish Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Mine passet med en gang! Kanskje litt trange, men det gikk helt fint. Hadde gått opp 14 kg under graviditeten.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Etter førstemann var klærne alt for store siden jeg gikk ned mye mer enn jeg hadde gått opp. Med lillemor gikk jeg rett inn i gamle klærne etter fødselen.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kunne bruke mine egene klær gjennom hele svangerskapet, jeg gikk bare opp 4 kg (fødte i uke 34) Etter fødselen raste jeg ned i vekt og alle klærne min ble alt for store, jeg som var bitteliten fra før av ble bare en liten pipestilk etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå