Gå til innhold

Vanlige klær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født før? når kunne dere bruke deres vanlige klær igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble aldri som før igjen. . .! Hehe. . . .

Skrevet

kunne bruke de klærene jeg hadde før jeg fikk "gravidmage" etter ca tre mnd,litt trange da jeg fikk litt ekstra mage i løpet av graviditeten

Skrevet

Nope! Ligger fortsatt fem søplesekker med før-graviditet klær oppe på loftet. Det er over 2 år siden nå. Jeg gikk vel i gravidbukser i ett år etter fødsel. Da joina jeg Grete Roede og gikk ned litt kilo, men fortsatt manglet jeg 10 kilo før jeg kunne bruke de gamle. Satser på å få på meg de GAMLE klærne om 1 1/2 år. Blir som å få en ny garderobe, gitt! :)

Skrevet

Jeg måtte kjøpe noen nye:-). Jeg husker at jeg trodde kiloene ble å rase av meg(det gjør det sikkert på noen), men jeg ble så skuffet på føden. Hadde tatt med meg en bukse som jeg trodde jeg skulle få greit på meg å dra hjem i,men neida....skuffelsen ble stor og tårene trillet:-). Sambo var grei da..han dro å kjøpte meg den deilige joggebuksa til meg,så jeg slapp å reise hjem i utslitte jogge/mammaklær.

Tok noen mnd før jeg begynte å kunne bruke mine gamle vanlige klær.

Men dette varierer jo veldig fra person til person.

Skrevet

2 uker tror jeg.

Skrevet

Tror det gikk 2 til 3 uker, så kunne jeg gå med mine før-gravide klær. Det er jo veldig individuelt da. Noen har jo "babymage" en god stund etter at de har født, og det kan man jo ikke gjøre så mye med. Det kommer jo selvfølgelig også an på hvor mye man har lagt på seg under graviditeten (da snakker jeg fett og ikke vann...).

Skrevet

etter to uker.. gått opp halvparten dette svangerskapet, så blir spennende å se..

Skrevet

En uke. Jeg brukte gravidbuksen på sykehuset, og når kom hjem brukte jeg min største "før-gravid"-bukse. De vanlige klærne passet men mer behagelig med litt vidde pga sting etc. Magen blir jo også litt mer flabbet selv om man går ned i vekt....

Skrevet

Etter to år :-) (men så gjorde jeg ikke så mye for det heller....)

Skrevet

En uka ca. Gikk med joggebukser på sykehuset da... men ikke gravidebukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...