Lillegull og spiren Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hmmm...kommer ikke inn her på banlig måte jeg...og når jeg skal trykke på din side,kommer det bare opp en hvit side med noe svart teskt på engelsk...flere som opplever det?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hmm, eg prøvde trykke på den og fikk bare opp startsiden når en først logger inn her...Men har di ikke skiftet fra din side til din egen side? Kanskje de driver og oppdaterer i øyeblikket:)
Lillegull og spiren Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 jo jeg trykke på "din egen side"men jeg kommer ikke inn der...er lenge siden jeg har kommet inn der nå,skulle ha gjort om litt på nicket mitt,men det går ikke.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ja, slik er det med meg også, vært det lenge...
Lillegull og spiren Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. dette står det når jeg skal prøve å logge meg inn på vanlig måte på din baby og når jeg skal inn på din egen side,, så når jeg skal logge meg inn,må jeg gå gjennom en av de andre sidene,så jeg komme inn.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 sånn var det for meg igår kveld, men hadde ingen problem med å komme innpå idag... men d var for å komme inn på selve startsiden her og få logget meg på som var problemet da..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hmmm, jeg kommer ikke inn på din side når jeg trykker på den logoen..hverken oppe eller midt på startsiden. men når jeg velger bruker informasjon på start siden da kommer jeg inn dit hvor du kan endre nicket. Har du prøvd d?
Babyønske �� Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Dette har vært et problem her inne den siste tiden. Og det er visst spesielt de som gjør endringer i nicket sitt ofte som har mest problem. Men det er bare å sende mail til webmaster ([email protected]) så blir det ordnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå