*Afrodite* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Veeeeldig vanskelig asså...Klarer ikke å bruke fantasien til å finne på noe orginalt å kjøpe til han.. (armbånd og smykke er ganske uaktuelt).. noen som har gode tips el?? Han er 25 år og har veldig sansen for d lille ekstra..som merketing og slikt.. d må også være under 1000 lappen..
grå :) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 innbydelse til en romantisk kveld med middag og sånt da? stylingprodukter godlukt fancy dataprodukter eller husprodukter hvis han interesserer seg for sånt.
*Afrodite* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Innbydelse til middag,,:vanskelig,,vi bor på hver vår side av landet.. så jeg driver og pendler til Oslo en gang i mnd nå får tiden..:S Stylingprodukter..tja.... Godlukt: tror han har nok av d faktisk... Husprodukter:: har sett den kule knivblokken på gadgets.no.. ser ut som en mann som har masse kniver stukket i seg...;) dødskul;) skulle gjerne kjøpt den, men vet ikke om jeg har råd..kostet ca 1000.. Takk for tips Grå
Arb.ledig husmor Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Har han noen spesielle interesser? F.eks min samboer e veldig opptatt av Harley, så for meg er det enkelt å finne noe... Tatt han m på en show-kveld eller noe neste gang du er i Oslo? Eller ta han m på hotell, istedenfor at dere overnatter hos ham??
grå :) Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 lillebroren min er litt sånn tilhenger av fancy ting. victorinox elelr globalkniver koseter vel mellom 500 og 1000 tror jeg. evasolo har en del fine ting til kjøkkenet
*Afrodite* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Han er ganske treningsnarkoman da,, thaiboxing, vektløfting, snowboard.. urk.. klarer ikke vri hodet mitt.. skal ikke være lett dette nei.. *tenke tenke*... har vurdert bjørn borg/calcin klein undertøy, en kul lue, belte..
Arb.ledig husmor Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Noe godt ullundertøy, eller superundertøy... E jo godt å ha på når man står snowboard... Eller som du sier, en kul lue, eller noen gode votter han kan bruke... Finnes jo steder der det er egne butikker med kun snowboard ting i.. Der finner du nok noe interessant som du kanskje kan tenke deg å kjøpe til ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå