Loppeline83 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 venter ikm den 16, de siste dagene har puppene mine vært spente og tunge, mulig de er litt større også... (ikke ømme) noen som har opplevd dette?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 ja,har kjent noen ganger at dem virker harde.. nå di siste dagene, synd jeg brystvortene har vært såre ... kroppen er rar må jeg si...
Loppeline83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 har aldri opplev dette før, så håper jo på det beste. skal teste tirsdag, så er veldig spent... har ikke hatt såre brystvorter.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 ok. har ikke ikm før 21 eller 22.jan.. så jeg får vente,tror ikke d har skjedd noe denne gangen heller... finner jo ikke LH økning på EL testene jeg tar.. holdt på hver ettermiddag i en uke nå, spørs om jeg kanskje må prøve om morgenen...veit jo heller ikke om jeg skal fortsette å ta testene heller, bare la d rusle å gå til ikm...
Loppeline83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 er første forsøk for min del, utrolig spent. og utrolig glad hvis det har klaffa. utrolig vanskelig å gå å vente på å kunne teste da, men nå er det heldigvis bare et par dager igjen...
miobell Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 hørt at det kan være et tegn det med tyngde i puppene.. har det også sånn i mine småpupper.. hehe.. kjennes tunge. IKM i morgen, skal teste mandag morgen... enn du??? flere symptomer?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 veldig kvalm og sliten for tiden og rar i magen (oppblåst/sprenger)... litt såre brystvorter som jeg nevnte i tidl innlegg....
Loppeline83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 hadde litt stikkninger i mage/bryst regionen på onsdag og torsdag. Ikke opplevd dette før. Også endel vondt i magen. Mye luft Er litt øm i puppene hvis jeg klemmer på de, hehe Du da? Har aldri opplevd å ha tunge, spente pupper før, så har jo et lite håp :-D
miobell Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 mange like symptomer som deg : * periodevis stikking/ømhet i magen * periodevis at jeg kjenner tyngde i puppene, og så klør de litt * Stive litt såre brystvorter * Hadde endel utflod tidligere i uken (hvit,litt tykk) * mye trøtt * økt apetitt * hatt noe verk i ryggen.... vi får krysse fingrene for hverandre og håpe det er en spire der inne :-) når skal du teste???
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 jeg også, har økt apetitt... fort sulten igjen!! har ikm 21 eller 22 jan... så jeg må nok vente til da..
Loppeline83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2008 skal teste på tirsdag :-D ja, det må vi. Ønsker deg lykke til!!!
lana<3 Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde også ikm 16 januar ja...men har jo nå testet positivt *Mine pupper begynte å stikke og klø fra idag av, ikke mye, men plustelig stikker de til *Fattet litt mistanke for noen dager siden for jeg pleier å være tørr etter el, men nå har jeg slik utflod man kaller creamy og det er mye av det. Utenom det har jeg bare de vanlige "snart kommer mensen symptomene"
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer med positiv test lailaen! jeg kjenner meg veldig igjen i symptomene deres..jeg har IKM om ca 4 dager, og har i 4 dager ca hatt ømme, vonde og tunge pupper, veldig vekslende og mest om kvelden..vet dere forresten hva det kan komme av,at det er vondest om kvelden? Har også hatt en del stikkinger nederst i magen, lignende som ved eggløsning, dette også vekslende..og har også hatt en del diffuse smerter i magen.. Lykke til alle dere med ømme pupper:)
Loppeline83 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. januar 2008 Aner ikke hvorfor det merkes met om kvelden, men sånn er det med meg også...
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 13. januar 2008 #15 Skrevet 13. januar 2008 Noen som vet hvorfor puppene feks er mer ømme på kvelden enn ellers? jeg og lyst hadde satt pris på svar:)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 13. januar 2008 #16 Skrevet 13. januar 2008 dytter litt jeg..føles så fryktelig lenge å vente 4 dager til IKM..
lana<3 Skrevet 13. januar 2008 #17 Skrevet 13. januar 2008 Fordi det slippes endel hormoner fra ettermiddagen utpå kvelden...det er derfor mange som er kvalme begynner å bli kvalm fra rundt om 14 på dagen og når sin topp på kvelden... Jeg har også mest stikkende,kløende pupper på kvelden...
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 da kan kan jeg kanskje håpe da:) blir spennende å se..hadde egentlig ikke begynt å håpe på klaff denne mnd hvis ikke det hadde vært for at puppene ble ømme og tunge..hvilken dag i syklusen merket du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå