Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 brukte dildo også var jeg på do etterpå også skulle jeg tørke meg da kom det veske "utflod" med lys lys lys rosa farge (blod?) hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det er nok ingenting galt du..Men slimhinnene der nede tåler litt lite bare, sikkert bare det. Ikke bekymre deg du.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 uff blei skikkelig redd jeg nå. trudde jo ikke det skulle være farlig er jo på en måte som vanlig samleie.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har gjort samme "feilen" *Flaut* Er bare slimhinnene ;p
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Slapp av. Sikkert ikke falig. Vanlig med litt blod etter samleie (evt dildo) - sikkert bare et lite blodkar som har gått - sånt skjer visst lettere når en er gravid. ) Så lenge du ikke i tillegg har smerter, og det bare er pittelitt blod er det bare å slappe av. Har skjedd i begge mine svangeskap, og fikk bekreftet fra lege at så lenge det var i forbindelse med samleie var det ikke noe å tenke på.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Men du vet at du ikke skal bruke vibrator inni skjeden nå?? Det kan visst starte premature rier osv.. !?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 ahh ja uff litt *flaut* hehe. men man blir jo så nervøs når man er førstegangs.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 okei fint! ingen smerter eller noe nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå