Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Ser av en tråd her at noen har hørt at det bare gutter som rister i magen når de tisser. Flere som har hørt dette? Kanskje jeg bør begynne å tvile på ultralyden?
ja08 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har også hørt det her på BIM. Har gutt i magen nå, og magen rister et par tre sekunder. Det gjorde ikke magen sist sv.skap og da bar jeg jente. Har også hørt at det er lettere å ta feil på jente på ultralyd. Men, sikker er jeg absolutt ikke på noe av påstandene. Litt upraktisk å ikke vite kjønnet, hvis man vil. Denne gang har vi bare tatt en ultralyd som viste tydelig en gutt. Forrige gang tok jeg flere ultralyder og etter ca.tredje ultralyd klarte de å bekrefte jente og da så legen eggstokker og alt (grunnen til flere ultralyder, var at jeg ble forsket på).
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Min datter 'rista' når hun tissa da hun var liten. 'Røsj i kropp' som vi kaller det i Trøndelag. Kan likevel ikke huske at hun gjorde det så tydelig i magen som denne her. Blir spennende å se hva det blir. Luringen lå med navlestrengen mellom beina på ultralyd :o/
Beama Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Magen min ristet like masse i første svangerskap som den gjør nå. Og jeg fikk en jente, venter nå en gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå