Gå til innhold

litt lei :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte er deres samboer ute på byn med kompiser? Jeg kjenner at jeg er drit lei av å sitte hjemme alene hver lørdag.. Det er alltid noe som skjer i helgen, som han bare "må" være med på. Og som oftest så er ikke jeg invitert. Har prøvd å ta det opp med han flere ganger at jeg ikke syns det er så kjekt å sitte aleine hver kveld i helgene, men han argumenterer med at jeg burde komme meg ut litt mer å være med venner. Men jeg har ikke så altfor mange venner, og de få jeg har er av typen som fester hver helg, og jeg har ikke energi eller lyst til å være med på forspill med masse fulle folk i helgene.. Han tenker sånn at han er jo med meg hver dag, så da kan han gå ut å ha det kjekt med kompiser i helgen. Og jeg syns selvfølgelig at han skal få lov til det av og til, men ikke hver eneste helg. Jeg har foreslått flere ganger om ikke vi kan invitere kompisene med kjærester ut til oss å se film og lage mat og sånt, eller noe annet der jeg og kan få være med, men det skjer liksom aldri.. Hva synes dere? er jeg for kravstor? Han er egentlig verdens beste, men av og til så føler jeg meg så utrolig alene om å være gravid. Vet det er jeg som er gravid og ikke han, men vi er jo sammen om det, og syns han kunne tatt litt mer hensyn til meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han er egoistisk jeg!!!!! Greit at han er uten av og til, men dere er tross alt 2 om å få baby og det må han også rette seg etter!

Min mann har ikke vært ute på by'n 1 gang etter at jeg ble gravid han heldigvis :-)

Synes du skulle invitere kompiser/venninder med partnere en helg og så gir du bare beskjed om at den helgen blir det kosekveld hos dere!

Lykke til!

Skrevet

prøv å sitte hjemme alene HELE tiden du...av og til er han vel fysisk tilstede,men enten opptatt med pc'n og counter strike (spill) eller bare så stein at han ikke vet hvor han er...dette forholdet tar nok slutt snart om han ikke skjerper seg!!!!

Skrevet

Skjønner du er lei... Hadde det vært meg og min sambo hadde vi hatt et seriøst problem hvis han hadde reist ut på byn vær lørdag. Syns han virker utrolig egoistisk og umoden jeg! Dette er som du sier noe dere er sammen om, hvis dere var enige om å få barn da...? Lurer på hva han har tenkt å gjøre når barnet er født, fortsette å leve som før og la deg sitte med ansvaret alene hjemme?

Jeg kjenner ikke deg eller han, men for meg ut fra det du skriver, syns du burde kreve MYE mer.

Dere skal jo bli en familie nå og for meg betyr hvertfall det at man tar hensyn til hverandre og gjør ting sammen... også i helgene...

Skrevet

Stein?? Må bare spørre om det er stein som i stein...

Ja skjønner at du syns dette er tungt.. Han har vel behov for å avreagere, men likevel er det å ta litt i å gjøre det hver lørdag. . Har du ingen du kan ta en cafe tur med i uka? En kino?? Gjøre noe bare for deg selv? Alt blir litt lettere når man får litt luft under vingene selv..

Men ja.. Gå ut hver helg er rett og slett dårlig gjort! Her avtaler vi på forhånd hvis vi skal noe og hører med den andre om det går fint, om andre avtaler er gjort osv.. Det syns jeg er rett, iallefall for oss.. Er man to så er man to!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Du har absolutt grunn til å reagere. Slik oppførsel fra en kommende far er rett og slett ikke akseptabel i mine øyne. Høres ut for meg at han ikke er veldig moden, og ikke helt skjønner hva han har begitt seg ut på. Det er viktig å gjøre litt alene ting innimellom, men også viktig å ha det hyggelig sammen. Dere må prøve å finne en balanse på det. Håer du klarer å prate han til fornuft. Lykke til :)

Skrevet

Helt ening i det de andre sier. Hadde ikke vært min samboer som hadde fått lov til å gjør dette hver helg uten at jeg skulle ha fått reagert. Syns han virker veldig umoden og VELDIG egoistisk. Man er 2 om å få barn, selv om det er vi som bærer barnet. Heldigvis har min samboer det sammen synet som meg og vi har bare vært ute 1 gang siden jeg ble gravid og det var sammen på julebord med jobben min. Han kan jo ikke fortsette å gå så mye ut når barnet er fød. Jeg synes du skal ta det opp med han og stille noen krav til han.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du finner deg i å sitte hjemme alene i det hele tatt, det er jo DERE som skal ha barn sammen, ikke bare deg??

Min samboer har vært ut på byen en gang siden jeg ble gravid, og har i tillegg redusert alkoholinntaket totalt sett med 70%. Jeg orker ikke alkohollukten, så synes jeg det er urettferdig og lite ansvarlig at han skal drikke seg dritings hver helg, mens jeg skal sitte og tvinne tommeltotter.

Det er da vår felles beslutning om å bli foreldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...