beniboy Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei alle sammen! For en flott side dere har her! Håper det er plass til en til? Jeg er 34-år,bor i Oslo,på østkanten og har en nydelig gutt på 8 mnd. Dere virker som fantastiske ,modne mødre så håper jeg og kan få vare med
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 heisann og velkommen inn hit til oss :-) Bare artig med flere her :-) Jeg er 32 år og bor på Grorud. Har ei snulle på snart 10 mnd :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei på deg :-) Med sånn smiger så er det klart vi har plass hehe. Her er det ihvertfall ingen krangling! Det er alltid greit å ha noen å spørre om de tusen ting en førstegangsmamma lurer på, eller bare dele en opplevelse. Jeg er også 34, bor i Oslo og har en datter på 11 mnd. Snart er det jobb og barnehage...hjelpes :-p Velkommen til vårt lille hjørne, sleng deg med på diskusjoner og spør om hva som helst :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja her er det bare å slenge seg på. Har selv ei datter pp 10 1/2 måned. Begynner å jobbe om 3 uker. Skrekk og gru. Skal vel gå det også. bor i Asker.
Bellen^2 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hei og velkommen:) Jeg er 33 år, bor på Lambertseter og er mamma til en liten gutt på rett over året. Jeg er tilbake i jobb og småtten har begynt i familiebarnehage. Håper du vil trives:)
Millapril Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Heisann og velkomme hit. Her er det alltid koselige folk å møte og støtte og råd i bøttevis! Jeg er 33 år og har en jente på 9 1/2 mnd. Skal begynne å jobbe om litt over en uke og gruuuer meg.
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hei og velkommen til oss! Jeg er 31 år, bor på Årvoll og har ei jente på litt over 10 mnd. Jeg skal ikke begynne å jobbe før i slutten av april....
beniboy Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2008 Hei og takk! Kommer til å trives bra her,ser jeg-) Begynner å jobbe i slutten av april og gruer meg alerede-( Selv om jeg liker jobben min veldig godt.Men bare tanken å gå fra min lille... Lykke til dere som begynner snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå