Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Fler enn meg? Resten av kroppen har normal kroppstemperatur.
1baby,og 1 spire Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Ofte veldig kalt jeg også. Rart det der
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Husker i starten av svangerskapet var jeg veldig varm på magen og nå skal jeg plutselig være iskald... Hmmm... Er det normalt tro?
Erisa* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 kanskje det er fordi huden er så strekt og tynn? bare en teori... Jeg kan våkne om natta og kjenne at magen er iskald, mens resten av kroppen er varm og god. Rare saker. Blir godt å få litt mer normal mage igjen, begynner å bli litt lei av den nå..
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Det var en god teori... Satser på at det er det og at den får normal temperatur igjen når bebisen er ute. thanks
tertilus Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Jeg også er ofte iskald på magen. Samboer kommenterer det jevnlig og stryker magen for å få den varm igjen. Hyggelig
titath Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 jeg også er ofte veldig kald på magen. og for min del er det ikkje pga at huden er tynn og strekt tror jeg.. har ganske mye polstring på magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå