Gå til innhold

idag satte hormonene igang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror kroppen gjør seg klar til fødsel, har hatt et kjempegreit svangerskap, uten de store humørsvingningene (i motsetning til forrige svangerskap) men idag, 35 uker på vei, har jeg grått og grått... merkelig, klarer ikke stoppe, og tror plutselig ingen egentlig liker meg og blir så ensom, og føler at folk er lei av meg osv... osv... vet jo at det bare er hormoner, men gud, så umulig å styre..så går det over, også plutselig griner jeg igjen... tårene renner og renner... nesten komisk i ettertid da..... deilig å ha fått så masse følelser da, nå føler jeg meg mye bedre, samboer og jeg så koselig film sammen, det hjalp det også! fler med tårer og hormoner i full sving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan skrive under her!

Det er dager jeg bare ikke klarer å ta meg sammen. Gråter og gråter!!!

Er sikker på at jeg kommer til å bli den verste mammaen noen gang,

stakars mannen min som må leve med sånne "anfall" ;)

Heldigvis er han veldig tålmodig og snill med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det vanlig med flere eller mer hormonsvingninger i slutten av svangerskapet? er nå i uke 37 og er kjempe irritabel...blir vanvittig oppgitt og lei over alt som ikke blir gjort...Min mann er kjempe treig, og klarer ikke å få ut fingeren uten at jeg må minne ham på alt mulig...selv er jeg meget effektiv og kan ikke regne med at han skal holde mitt tempo..men ærlig talt!!

 

Phu...håper at det er litt hormoner også her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...