Gå til innhold

hvor lenge kan ørebetennelse vare ....?????????++

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller han har ikke dirkete ørebetennelse men ørene hans var litt røde når jeg spurte legen om åse på de på mandagen som var .. han klager selv å til tider flereganger daglig over at øret er vondt .... men legen mente dette ville gå over selv...

nå har han holdt på i en uke og 3 dager ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jerg hadde gått til legen en gang til.

Da eldste jenta mi var ca. 1 år så var vi flere ganger hos fastlegen og legevakta. Hun hadde feber og var urolig. Fikk beskjed om at hun hadde røde ørerer men det ville gå over. 2 uker etter rant det mye gult gørr ut av det ene øret. Gikk da til fastlegen igjen og han skjelte meg nesten ut for at jeg ikke hadde komt før! Det var jo godt å vite når hun ikke kunne snakke, feberen gikk over og legene sa at ørene var fine!

Skrevet

Så vidt jeg vet går de fleste ørebetennelser over av seg selv i løpet sev en uke eller noe sånt, men noen ganger kan den bli kronisk. Tror ikke det pleier å være så forferdelig vondt da som ved den akutte typen, men den kan vare i månder og faktisk føre til hørselstap. Tror nok du bør ta ham til legen en gang til og få det sjekket. Ring i hvertfal på mandag og hør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...