Gå til innhold

den derre kjæresten min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå.. er så utrolig glad for at han er miiin! elsker han så utrolig høyt..

kan ikke vente med å få se han sammens med gutten vi venter, når jeg allerede blir varm om hjertet når han koser med hunden..

er så stolt av han som har holdt ut med sure, grinete og hormonelle meg!:) vet at jeg er en skikkelig BITCH til tider men klarer ikke å la være, merker selv at jeg er sur og grinete!! irriterer meg over det meste han gjør til tider, ennå han prøver å gjøre så godt han kan!!

sånn, måtte bare la alle få vite hvor fantastisk kjæreste jeg har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er du heldig....min såkalte "kjæreste" dumpet våre planer om en koselig kveld med kos og film for å dra nedover til en kompis,unnskyldningen var at han skulle gå tur med hunden...når han kom hjem et par timer etterpå var han så stein at han ikke vet hvor han er engang...vurderer nesten å ringe for å høre om politiet kan hente han,kanskje han hadde fått en oppvekker om han hadde våknet på glattcella imorra...er så drittlei av dette her at jeg ikke hadde nølt med å kaste han på dør,hadde det ikke vært for at jeg ikke har råd til å bo her alene...skal snakke med trygdekontoret for å få en løsning,for dette er noe som tærer skikkelig på meg...

Skrevet

Stein på nark ???

Ikke for å virke frekk eller noe, men burde kanskje revurdere forholdet med tanke på at det nå kommer barn inni bildet.. ?

Du vet at du kommer til å få sinnsykt mye som aleneforsørger for ungen din?? Så du fint klarer og håndtere en leilighet selv =)

Bostøtte kan du søke og =)

Skrevet

han røyker hasj...jeg har igrunn sagt klart ifra at han MÅ slutte...leier et hus nå og betaler 6000kr/mnd pluss strøm (siste regning grisehøy på 4500kr...) så usikker på om jeg klarer meg...derfor skal jeg avtale møte på nav for å høre om mine muligheter...vil helst slippe å flytte nå,bodd her bare 6mnd...håper jo hele tiden at han forandrer seg,for han er jo egentlig snill og søt,men vet ikke hvor lenge jeg holder ut med å vente på at han skal ta til fornuft... :(

Skrevet

Huff, jenta mi, du må vite at hasj-misbrukere faktisk ikke klarer å gi seg så lett :( Snakker av erfaring av tideligere kjærste..

-----

Syns du skal ta deg en gooood prat med NAV, så hjelper de deg videre =o)

Jeg tror du klarer deg kjempegodt alene jeg :)

Skrevet

jeg har en kompis som har brukt både det ene og det andre,men han har klart å slutte...etter opphold på diverse institusjoner...så jeg klarer ikke å la være å håpe...vil jo gjerne at barnet mitt skal ha en far 100% tilstede,men livredd for at det ikke går...

Skrevet

Håper det ordner seg for deg. Jeg røyka senlv hasj inesten 5 år. og da jeg blei gravid slutta jeg på dagen. Så man kan hvis barnet virkelig betyr noe :) Tenker ikke på hasj lenger en gang, og det er nå 7 måneder siden jeg slutta. Lykke til!! Ellers sier jeg bare kvitt deg med fyren om han ikke "klarer", vil ville jeg kalt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...