ca lykkelig Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har i lengre tid vært usikker på om vi skulle ha et tredje barn. Det siste året har vært hektisk på hjemmebanen med ulike ting, så naturlig nok har jeg kjent at vi må vente litt. Men nå har ting bedret seg, og jeg (vi) er klar for nr 3. I jula ble det litt xtra koz. Er en uke over IKM nå, og har bestemt meg for å teste meg i neste uke. Håper, men det er også litt skremmende. Blir det riktig??? Guttene våre blir snart 5 og 8 år. Kjenner jo at det er deilig med litt store gutter, og ser utfordringene med for stor aldersforskjell. Og så har vi bestil sydentur til sommeren, uff og uff. Gleder meg i allefall til å få et svar. Har ingen store symptomer. Kjenner etter på både det ene og det andre. Blir litt sprø av det. Gjør veldig godt å dele tankene her.
ca lykkelig Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2008 Testet meg i dag, med negativt resultat. Ble litt lei meg, for trodde faktisk at jeg var blitt gravid. =/
Akki42 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er 42 år.har to jenter på 8 og 10 år.og vi driver å prøver nå for å få en liten attpåklatt.....)))) ser ikke noe galt i at nurket får store søsken.bare fint det da. ønsker deg lykke til .håper du snart lykkes:O)))
Dotten Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 I min søskenflokk er aldersforskjellen i forhold til meg som er minstemann, 5, 10,11 og 12 år eldre enn meg... Nesten 3 kull Og samme mor og far.Ingen fare å få en attpåklatt nå ser du Og nå tildags er jo foreldrene ofte godt opp i 30-årene og gjerne 40-årene før de får småfolk. Lykke til!
ca lykkelig Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Ja, så er TR på plass her i gården ;-) Fint at ho kom, slik at vi kan starte prøvingen for fullt he he. Enig i at det er ingen fare med en attpåklatt. Forhåpentlig så vil attpåklatten ha to store søsken som forguder minstebarnet. Ser bare i andre fam at det krever litt når barna er på svært ulike stadier i livet. Skal ikke problematisere dette mer. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en hærlig trekløver. Så får tiden vise hva det blir.
Agne Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg fikk nr 3 da eldste var 11 og nr 2 var 8. Snakk om forguding. Har prøvd på nr 4 i snart 3 år. Hadde jo egentlig håpet å få en til når lillegutt var 3, nå er han 5,5....I allefall så er det flott å være 5.5 og ha to snille storesøsken på 16,5 og 13.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå