Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei, sønnen min er 6.5 mnd og har vært kjempeglad i grøt og middag helt siden jeg introduserte han for dette ved 4 mnds alder. I det siste nekter han å spise begge deler. Han skaper seg skikkelig når jeg prøver å gi han mat, og slenger seg i alle retninger og hyler. (Sutrer høyt og MYE). Noen andre som har opplevd dette? Og hvordan løste dere det? Er blitt skikkelig vanskelig og slitsomt å gi han mat... Da jeg var hos helesøster sist hadde han ikke lagt på seg på en mnd...så han trenger maten...
*Rutletutt* Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Holder han på å få tenner kanskje? Vet det er mange som surver med maten når tennene er på gang. Da kan du prøve med Dentinox å se om det kan hjelpe. Ellers har jeg desverre ingen gode råd til deg - håper det tar seg opp da, er ikke gøy å bekymre seg over baby som ikke vil spise:o/
Leandermamma Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Sånn er det her også. Han er 8 mnd. Har aldri fått i han middag, men grøten har pleid å gå ned på høykant. Den siste mnd har han spist lite. Kniper igjen munnen og slår vekk skjeen...Festelig.... Noen dager er bedre enn andre,men han er veldig aktiv, så jeg blir litt bekymret når inntaket er så lite.. Tenner har han ikke fått enda og det ser heller ikke ut til at noen har tenkt å dukke opp med det første.
Meg_og_baby Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 HI her..har ikke kjent at noen tenner er på vei enda..Håper det går over snart, er ikke noe festlig å prøve å lure i han maten hele tida. Min og er veldig aktiv, og kan ikke sitte rolig. Det holder vel ikke bare med mme lenger heller.. Han spiser litt dersom han får holde i skjeen selv, men da blir det forferdelig mye gris. Ellers kniper han igjen munnen eller har hele hånda i munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå