Gå til innhold

Noen flere???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6+2 , fikk friskt rødt blod på papiret i går natt. kl 09 00 hadde jeg vondt nederst i ryggen og blødde litt ennå. akkurat som en slimsekk som låg i trusen , men ikke noe blod rundt dette. heller ikke mye siden. har snakket med legen , som sier at det kan være normalt, siden kroppen er i store forandringer. har ikke sterke smerter ,og prøver å være positiv. skal på legevakten i morgen tidlig .

Noen med lignende erfaringer?? Håpe å høre fra dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vil bare skrive en liten oppmuntringsmelding:) Jeg blødde litt (bare noen få dråper) når jeg var rundt 6 uker på vei i dette svangerskapet. Hadde ikke noe vondt, og det varte bare to-tre dager. Det var nok ingen ting farlig, for nå har jeg bare en uke igjen til termin, alt har gått fint til nå:) Det er ganske vanlig å blø litt i første trimester. Slimhinnene i skjede og livmorhals er ekstra blodfylte, og det er fort gjort at et blodkar sprekker slik at man blør litt.

Så så lenge du ikke har vondt, kan det være helt greit, og ikke noe farlig i det hele tatt!

Lykke til, håper du får sove godt i natt:)

Klem

Skrevet

I første sv.skap blødde jeg litt, ca på str.med en femkrone i trusa rundt uke 6-7. Hadde samtidige noen smertefulle ilinger nedover i underlivet. Fikk tatt ultralyd og så den lille sprell levende med et hjerte som slo. Ekkel opplevelse da, men nå er denne jenta 5 år :o) Du får sikkert også en ultralyd dersom du spør legen din.

Skrevet

Takk for positive tilbakemeldinger!! :D Håpe jeg er like heldige som dere! Er spent på dagen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...