Gå til innhold

LUREMUS, ER DET DEG?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy faen, dere er noen sikkelige lure muser, lar det gå uker eller mange dager mellom hver gang dere har sex, og så synes dere at forholdet går så dårlig for tiden.........

ikke bli overrasket hvis han får seg litt et annet sted, tenk så vondt det er å bli seksuelt avist..........tenk på om det var deg som fikk et surt nei, gang på gang,

ER DET FORDI DERE HAR BLIT SÅ FEITE ETTER FØDSEL???????

her i huset har vi sex ofte, og forholdet vårt blomstrer

p.s JEG ER DRIT DEILIG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nesten du glemte anonymknappen.

Skrevet

hahahahahahahahahahaha, like morsomt hver eneste gang. tror kanskje du bør mekke litt på proffisen din etter denne fadesen?

stakkars deg som har pliktsex.

Skrevet

ojsann... si at du glemte anonymknappen med vilje! ellers blir jeg jævlig flau på dine vegner...

Skrevet

Hun la da ut samme innlegg på skravle med nick, så det spørs vel om det vet en glipp...

Skrevet

TO TING: jeg kan stå for det jeg sier, og jeg nyter å ha sex med mannen min.

trenger ikke anonymknapp da...........

ligger det ikke noe sannhet i det jeg sier da?????

blir du provisert, er du vel truffet.....

Skrevet

Har ikke blitt feit etter fødsel, omtaler for øvrig heller aldri meg selv som deilig. Men, ok.

Skrevet

Jeg sliter litt med å forstå hva/hvem du snakker om.

Skrevet

Fikk du ikke nok oppmerksomhet på sravle siden du måtte legge det ut her og?

Jeg lurer ikke med musa med mindre han skal få noe, så jeg er neppe noe luremus;-)

Skrevet

Så flott for dere da. Litt rart med det utseende. Ikke akkurat guds gave til mennene kanskje:) Er vel ikke så mange andre enn mannen din som vil ha deg stakkar. Patetisk innlegg.

Skrevet

at du er dritt deilig var vel å ta litt hardt i frøken!!

Skrevet

Herregud,jenta var da søt hun.Uansett tror jeg ikke hun har skrevet innlegget,noen som kødder med henne

Skrevet

tror uansett at hun glemte anonymknappen jeg.... og rådeilig??? Dont think so... JEG er rålekker i forhold til deg....

Skrevet

En som er så stygg innvendig er neppe så rålekker frøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...