Stjernebarn og Nordlys Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 fy faen, dere er noen sikkelige lure muser, lar det gå uker eller mange dager mellom hver gang dere har sex, og så synes dere at forholdet går så dårlig for tiden......... ikke bli overrasket hvis han får seg litt et annet sted, tenk så vondt det er å bli seksuelt avist..........tenk på om det var deg som fikk et surt nei, gang på gang, ER DET FORDI DERE HAR BLIT SÅ FEITE ETTER FØDSEL??????? her i huset har vi sex ofte, og forholdet vårt blomstrer p.s JEG ER DRIT DEILIG
ragna Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 hahahahahahahahahahaha, like morsomt hver eneste gang. tror kanskje du bør mekke litt på proffisen din etter denne fadesen? stakkars deg som har pliktsex.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 ojsann... si at du glemte anonymknappen med vilje! ellers blir jeg jævlig flau på dine vegner...
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hun la da ut samme innlegg på skravle med nick, så det spørs vel om det vet en glipp...
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 TO TING: jeg kan stå for det jeg sier, og jeg nyter å ha sex med mannen min. trenger ikke anonymknapp da........... ligger det ikke noe sannhet i det jeg sier da????? blir du provisert, er du vel truffet.....
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Har ikke blitt feit etter fødsel, omtaler for øvrig heller aldri meg selv som deilig. Men, ok.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Jeg sliter litt med å forstå hva/hvem du snakker om.
NoDoubt Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Fikk du ikke nok oppmerksomhet på sravle siden du måtte legge det ut her og? Jeg lurer ikke med musa med mindre han skal få noe, så jeg er neppe noe luremus;-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Så flott for dere da. Litt rart med det utseende. Ikke akkurat guds gave til mennene kanskje:) Er vel ikke så mange andre enn mannen din som vil ha deg stakkar. Patetisk innlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 at du er dritt deilig var vel å ta litt hardt i frøken!!
husmusa Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Herregud,jenta var da søt hun.Uansett tror jeg ikke hun har skrevet innlegget,noen som kødder med henne
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 tror uansett at hun glemte anonymknappen jeg.... og rådeilig??? Dont think so... JEG er rålekker i forhold til deg....
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 kjære deg annie, du har jo ikke ansikt engang;)
husmusa Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 En som er så stygg innvendig er neppe så rålekker frøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå