Blå-Rosa+spire! Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hatt regelmessige kynnere siden onsdag, 5 minutt mellom. Men nå i kveld har de blitt noe vondere. Men aner ikke hva det er (kynnere/rier?). men kjenner liv mellom, er det normalt da???Aldri vært så usikker på noe som med nr. 2 jeg, hehe.
milla84 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Jeg kan ikke huske at jeg kjente noe liv i mellom riene altså.
Blå-Rosa+spire! Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 nei var det jeg trodde også, hehe. da er det vel bare kynnere enda da hehe.
milla84 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Hehe. Er ikke akkurat så lett å huske alt som skjer når det setter i gang. Så jeg kan ikke garantere for svaret mitt. Men kan ihvertfall ikke huske at jeg kjente noe liv.
Maaaamy. Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kan ikke huske at jeg kjente liv mellom riene...Fra første tegn på at fødselen var i gang hos meg (blødninger og murringer i ryggen, og rier) til snuppa var ute, husker jeg at jeg tenkte jeg ikke hadde kjent liv. Var litt bekymret for det, husker jeg sa det til mannen i mellom riene.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjente liv mellom riene, ungen var spinnvill:p Men langt fra hele tiden, varierte veldig ut fra hvor i fødselsforløpet jeg var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå