Gå til innhold

Skikkelig forvirra jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tr 21.des og el igjen nå den 10.jan og ikke vært i nærheten av "besatt" av å bli gravid men tar det abre som det kommer da vi har allverdens med tid, men ahr fått masse symptomer å innbilt kan det da ikke være når jeg ikke stresser med dette vel?? Kan det være at jeg ble gravid før el? Eller at jeg ble gravid forrige el? men det er jo litt underlig siden tr kom som normalt...hmm....

Symptomene jeg ahr er kvalme til tider,blør masse neseblod som sit når jeg ble gravid,svimmel,tappet for energi og idag har jeg begynt å kjenne mensmurringene nederst i magen...

Noen som har noen råd eller synspunkter her? Tør liksom ikke helt teste ennå nemlig..haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du ikm da??Man blir ikke gravid før el...men etter....med mindre du har hatt el tidligere enn du har trodd...

Eggløsningssymptomer, menssymtomer, graviditetssymptomer kan ligne på hverandre og det er ikke godt å vita hva som er hva uten at man tar test....

Jeg har ikm 16 januar og testet positivt igår og har egentlig ingen symptomer...

Skrevet

Hvis IKM skal komme 14 dager etter EL har jeg ikke før den 23.jan.

Å at jeg hadde EL den 10.vet jeg siden jeg tok EL test:)

Skrevet

Hvis du hadde EL for to dager siden er det i alle fall ikke noen vits i å ta noen test allerede nå. Med ikm 23 januar er det veldig lite sansynlig at du vil få noen positiv test før tidligst 19 januar. Vet hvor vanskelig det er å vente....Lykke til :-))

Skrevet

Man kan vel ikke få symptomer sååå tidlig da vel?:S

Skrevet

Hvis du hadde el for 2 dager siden, har jo ikke egget rukket å feste seg ennå. Så tror nok neppe det kan være graviditetssymptomer. Hvis du da ikke ble gravid forrige pp da. Noen har jo mens likevel har jeg hørt..

Skrevet

Nei det er nok bare etterdønninger av el...jeg har el-symptomer i iallefall ett par dager etter el....sist mnd jda eg ble gravid kjente jeg de første symptomene på graviditet 7 dager etter el...og testet positivt 8 dager etter el....så da festet nok egget seg på dag 6 som er utroooolig tidlig...

Skrevet

Ja jeg tror nok ikke jeg er blitt gravid jeg heller...men som noen her sier så kan man ha tr første mnd... å som andre sier kan det jo være pga El selv om jeg aldri har kjent noe til det før noen gang...

Skrevet

ehmmm...altså du har hatt mensen, og i tillegg har du blødd masse neseblod....du begynner ikke å få jernmnagel da..det kan gi samme symptomer, tenker på at du kan ha mistet mye blod hvis du går rundt og blør...

Skrevet

Ja det kan det jo være... hakke peil på sant jeg så må prøve å få i meg mer jern da kanskje...vet man kan få det av leverpostei,hva mer? vil ikke ta sanne guffne tabletter for jeg får deikke skikkelig ned...

Skrevet

Spise grovbrød med leverpostei sammen med appelsinjuice, spise dypgrønne grønnsaker som brokkoli, kutte ned på melk, det hemmer jernopptaket..være forsiktig med søtsaker en mnds tid...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...