Gå til innhold

Hvem lignet deres håpefulle på da de kom til verden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lignet på svigermor:-) Kvapp til da jeg tittet på ham på brystet.. Nei, hei lille Karin:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eldste lignet på faren. Mens han minste lignet på søstra min syns jeg....

Skrevet

Iflg alle som så henne (bortsett fra meg) så var hun visst veldig lik pappaen sin.. Fikk statdig kommentarer på at denne ungen kunne han ikke lyve seg unna..

Ellers var hun faktisk lik sin ene tante da vi så babybilder fra da de var små. Noen av bilde kunne like gjerne hav ært snuppa mi :o)

Skrevet

Var veldig lik pappaen sin..

Samboeren min er så glad i sitt eget selvbilde at han lager barn som er helt like, (en kommetar vi fikk en del ganger på sykehuset:P)

Skrevet

Han var nesten klin lik meg (og er det enda hehe)...Bare øya fra faren..

Skrevet

Nå fikk du meg til å le!

Jeg ser for meg det lille sjokket når du ser inn i ansiktet på en nyfødt "minisvigermor" - som i tillegg er en gutt. Hihi!

Vår lignet kun på pappaen, med et innslag av Kina...(ingen kinersere i familien, men ungen var gul og hadde ufattelig smale, skrå øyne i lange tider)

Skrevet

Postmannen, og gjett om gubben blei sinna!

Neida, hehe, hun lignet veldig på sin far når hun kom til verden:)

Skrevet

De største lignet meg

Veslemor er lik PAPPA `N SIN:) :) :)

Skrevet

Eldste lignet på søsteren min og på pappaen sin. Så ut som det var de to som hadde laget ham... hehe =)

Minsten lignet på storebroren sin og litt på meg =)

Skrevet

Meg :) Bare meg!

Mamma ble satt 22 år tilbake i tid da hun satt og holdt henne,var prikk lik meg da jeg kom ut :o:D artig..

Skrevet

Jeg syntes faktisk at gutten vår lignet på en kamerat av oss, he-he.

Skrevet

Hæhæ Hanne30 :-DDD *artig*

Morsomt å høre...

Skrevet

Morsomt:)

Mini lignet på svigerfar han.

Skrevet

Min ligna på ei skilpadde han....

Med lang,tynn hals,stort hode,og de seeeeeeeeene bevegelsene. :-)

Men han var ei søt skilpadde da,hehe..

Skrevet

Jeg utbrøt at han likner på pappa rett etter han kom ut... Men jeg og pappa var også prikk like;o) Så da liknet vel lillegutt på meg og da... Nå er han mer lik pappan sin...

Skrevet

Hæhæhæ, morsomt med svigermor på brystet da.... ;D

Eldstefrøkna var kliss lik meg da hun ble født, jeg skvatt da jeg fikk se henne..

Minsten var vel egentlig ikke lik noen tror jeg... Men nå er han klin lik pappan sin... ;)

Skrevet

Hun var vist veldig lik meg i følge sambo, men jeg så mye av søstra mi i henne etter hun hadde blitt noen mnder.

Men det tok ikke lang tid før hun ble prikk lik svigermor når hun var lita, dem er skummelt like på et barnebilde svigermor har av seg selv når hun var lita (mamma trodde det var Amalie med engang hun så det), jo større hun har blitt jo mer lik sin far har hun blitt..

Skrevet

moa ligna pappan sin og malin ligna meg/ min farfar ( altså, både jeg og malin ligner min farfar, får håpe vi har arva personligheta også:) )

Skrevet

Med en gang jeg så henne syntes jeg at hun lignet på broren min.

Men så ble hun bare mer og mer lik pappaen sin.

Nå 14 mnd senere kan jeg se litt av meg i henne også.

Skrevet

Eldste lignet sin farfar.

Minsta lignet meg.

Skrevet

Det første jeg tenkte da yngste her ble født, var at denne babyen har da jeg fått før. Var prikk lik broren sin da han var nyfødt. Gjett om storebror på 11 år ble stolt da! :-))

Skrevet

Eldste lignet på meg. Første mamma sa da hun holdt han var at det føltes som hu hadde holdt denne babyen før:)

Minsten lignet på svigermor de første dagene, etter det hørte vi han lignet pappaen..

Så her har vi en av hver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...