Veravera Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Fikk desverre mensen i dag - og det er bare 23 dager siden sist den begynte. Er ikke dette litt kort? Prøver febrilsk å bli gravid her :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde ca 24 dagers syklus. Gjør ikke noe det.Da får man jo prøvd oftere:-) Lykke til med prøvingen!!
smuppemor Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Tror nok ikke d er unormalt for å si d slik...men de fleste ligger vel på rundt 28. Jeg hadde selv ned i 23 dager nå i høst, og ble gravid fordet:) Hadde 4pp så satt d:) Men jeg kunne variere fra 23-28 dager, oftest havna d på25-26...Så d er nok bare å "stå på", så blir d bolle på deg og;D
Veravera Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Jo, det er flott :-) Men jeg ble bare så overrasker over at jeg hadde så kort syklus. Har liksom aldri tenkt over det før nå. Sist ble jeg gravid i en fei - to uker etter at jeg slutta med p-pillen Takk for lykkeønskningen :-)
Veravera Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Takk for det :-) Har bare prøvd i noen få måneder og er allerede såååååå utålmodig. Noen dager føles det som om vi aaaaaaldri kommer til å få det til... Og så har jeg inbilte svangerskapssymptomer hver gang. Og blir like skuffet hver gang mensen kommer... Men det ordner seg nok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå