Elisabeth&Kevin Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hei har ei vennine som ikkje får hjelp av sin fastlege, ho ønske svært gjerne å få barn. ho har ikkje hatt mensen på 1 år, å ønske og komme i gang med behandlig. e det nåen som vet kor ho kan henvende sæ, evt privatklinikka?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Få en henvisning til gynekolog (evt oppsøk privat gyn). Eller rett og slett bytt fastlege. Dersom hun ikke har hatt mens på et år burde jo dette utredes. Og hun bør jo ha en lege som faktisk er villig til å hjelpe.
Madam-mim Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor vil ikke fastlegen hjelpe? Det hørtes da veldig rart ut.. Det jeg gjorde var at jeg ringte rett til gynekolog spesialist. De sa de måtte ha en rekvisisjon fra fastlegen, men de satt meg opp på time. Ringte fastlegen og ba de sende rekvisisjon. Men vet ikke om alle leger gjør det da utenom å være innom de på forhånd. Det er jo lurt for denne venninnen og mannen hennes å bli utredet før de kommer videre til fertilitetsklinikker enten offentlig eller privat, for når de vet hva som er galt går det fortere å komme igang med videre behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå