Gå til innhold

trivselsvektere! hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på senteret og trenet pilates. Jaggu. Det var en introduksjonstime og synes jammen den var hard jeg. Gruer meg til neste gang allerede. Gøy da.

Ellers har jeg spist kyllingfilet surret med bacon, soppstuing og litt brokkoli til middag. Nå har jeg lyst på noen bacon crisps som jeg var dum nok til å kjøpe i butikken, men vet jeg ikke burde enda det er lov. blargh.

Dere da? Gruer eller gleder dere til veingen på mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke veid meg på over ett år, men føler at jeg må gå ned minst fem kilo. (Kjenner det klærne).

Ellers så føler jeg meg veldig kvapsete og rund. Ikke noe sexy i det hele tatt, så jeg må nok begynne og trene snart jeg også og spiser sunt!!!!!!

Skrevet

Jeg er ikke med i denne trivselsvektklubben, men slanker meg på egen hånd gjennom vektklubb. Har holdt på ei uke nå og gått ned 1,5 kg. Er veldig fornøyd ja =)

Spiste taco ikveld faktisk, men jeg spiser det med denne vrien:

- Bruker karbonadedeig istedet for kjøttdeig, mye magrere!

- Dropper ost

- Dropper rømme

Spiste tre tubs og det ble bare rund 500 kcal. Man bør holde seg til 400 kcal på en middag, men en lørdag kan man jo skeie ut. Jeg har ikke spist snop ikveld!

Skrevet

lillekattepus.

haha, jeg spiste fajitas i går jeg og gjorde en litt annen vri

spiste masse rømme

masse ost

kyllingfilet

grønt

og ingen skjell eller lefser

spiser lavkarbo. morsom sammenligning. hehe.

Skrevet

gleder meg til veiing, har jobbet hardt idag, skrudd opp møbler.. ryggen kaputt, hodet verker, så drukner mine tanker i sprit, og potetgullet står urørt...

med andre ord; her går det strålende!! :):):)

Skrevet

Sprit? hehehehe! ehm. ok.

Du har iallefall viljestyrke om potetgullet står fremme på bordet lenej! I dag fikk lille vaffel etter turninga og jeg hadde en liten død inni meg når jeg kjente lukta. haha.

Skrevet

potetgull frister ikke, men eg spis jo brød. spiser brødskiver hver gang jeg er sulten, i stedet for å snope.. bare det er jo en forbedring..

men...

tok meg 2 øl igår, faktisk.. er vel ikke sååå sunt, mentviler for jeg får no øl-vom av det..

imorgen er det min tur å sove lenge, så det glede eg meg til allerede :):):)

når skal vi forresten begynne å vise oss fram? på sida?

Skrevet

..og nå tok jeg 3 bacon gull og bestemte meg for at det liker jeg faktisk ikke. nasty. smaker sånn det lukter i grisefjøset jo! Æsj.

Skrevet

ehm... vise oss frem? Ja vi burde kanskje tatt før og etter bilder! :D Har jeg ikke tenkt på. hehe.

Jeg har lyst på sjokolade jeg, men har ingen mørk sjokkis liggende rundt. Så flaks!

Skrevet

Ååh hehe ja morsomt :-D

Bare det funker så er jo det herlig!

Skrevet

Jeg har spist baconchips, og en sjokoladebit (milkyway-type en bit),mange fersken wine gums, ostepop og to ss sjokoladeis + fire glass vin. Jammen levde jeg meg ut ikveld...

Skrevet

bacon-isj det er jo ikke godt.. uff, ville ikke spist det om det så ble kasta etter meg...

har vært så oppslukt i film nå, har sett så bra film no!! kjøpt den for hundre år sia, men ikke sett den enda.. the guardian! jeij!

kjenne eg har sitta i ro i 2 å en halv time, hele meg er stiv som en stokk.. :P

ja, tenkte det no, når eg så meg i speilet, at vi kansje sku hatt bilda. om man ikke vil legge sånt ut, kan man jo ha sjøl. men treng jo ikke være no porr, kan jo ha tynne klær på over altså.. kan ikke si eg føle for å vise fram strekkmerkan mine da...

Skrevet

mari!

hehe. koser deg i dag du! og med goood samvittighet. sjokolade-is hørtes digg ut nå ja. mmmm.

Selv gruer jeg meg ikke noe særlig til veingen men jeg føler ikke at jeg har gått ned så mye denne uka. Greit nok. En får bare holde på. :D

Skrevet

Jeg har også klart meg godt i dag.

Til middag spiste jeg:

Skinkebiff

sjampinjong og broccoli, stekt sammen med kesam

salat

og kantarell og sjampingjongsaus

mmm.....:D

Ellers så har jeg spist 4 twistbiter, og drukket litt farris og ett glass vin.

Potetgullskåla har jeg ikke rørt, mest sambo som liker potetgull :)

Skrevet

Skal ta meg sammen imorgen! Ingen problemer! Jeg er glad for all støtte fra med-trivselsvektere, og spesielt du stinker! Vi startet dårlig, men jammen meg har jeg fått sansen for deg! ;o)

Skrevet

*raud*

Jeg er ikke vandt med å bli likt her inne. moahhaaah! koselig det da, men om du vil kan jeg godt spy ut av meg noe som jeg ikke veit noe om. fnis.

Jeg maser litt om denne vekta for jeg føler om jeg tar på meg litt motivasjonsansvar for dere også så må jeg følge opp selv. haha.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg klarte meg forsovidt greit nok...

Spiste polarbrød med omelett til frokost, drakk te og saft. (Light, sådan)

Fikk gjester, så vi laga taco.. jeg spiste en lefse, SHAME ON ME!!!!

MEN, siden jeg fikk dårlig samvittighet for matinttaket, så peisa jeg på med 3 km på sykkelen, og svetten renner enda.. Det er straffa for og kose seg litt ekstra! Heeh :o)

Skrevet

palmesus

jeg tror ikke den lefsa kommer til å bli enden på livet ditt, det går så bra så!

jeg er så sykt støl i magen fra pilates-timen i dag jeg. Lurer på om jeg får lange og fiiine muskler ala madonna etter et par timer. Jeg regner med det. mohahaha. Og seff flaaat mage da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

åffkårs! Hva trodde du ellers Pilates var godt for? Hehe :o)

Kanskje jeg må kjøpe meg en sånn dvd...hmm...

Skrevet

Mmm..jeg hadde dvd'n før jeg. Ble borte når jeg flyttet, men jeg var ikke så flink til å bruke den. Det er litt lettere å få det til riktig når man er på treningstudioet å gjør det. Jeg fikk god veiledning fra instruktøren i dag. Au. Jeg har utrolig korte muskler skjønner jeg, er stiv som et pinnedyr.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Treningsstudio ja... du satser skikkelig du! Ikke verst! :o)

Snakket med svigerinna mi istad, om pilates. Ho hadde tatt en time, og hadde gangsperre dagen etter ;o)

Får tro du klarer og gå i morra! :)

Skrevet

Palme

Ja, men så har ikke jeg en trimsykkel i stua heller da! Det kaller jeg satsing! ;D

Haha. Huff, jeg får håpe jeg greier å gå. Man merker iallefall at det funker da.

Skrevet

Stinker: Jeg liker at du maser. Det minner meg på at vi er flere som jobber med det samme, og det motiverer meg i hvertfall! Jeg er i tillegg en av de som ikke kan la være å stå på vekta nesten hver dag mens jeg slanker meg, men i dag har jeg hatt vett til å la være.

Skrevet

Flinke damene!!!:)

Kjøpte meg ny vekt og veier 2!!!! kg mer på den nye vekta! Men husker legen sa at man kan veie helt opptil 4 kg + - på forskjellige vekter, så det lønner seg å bruke den samme vekta;) Så i mårra veier jeg meg på den gamle vekta slik at uka som har vært blir riktig. Veier meg samtidig på den nye, slik at jeg kan se hvor mye jeg har gått ned neste uke da jeg hiver den gamle vekta! Hehe!

I går, lørdag spiste jeg panert rødspette og masse grønnsaker til middag. Ikke potet eller saus;) Veeeldig fornøyd! Men på kvelden fikk jeg så lyst på noe at jeg lagde meg to skiver med egg;( Kl 22;( Huff...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tinker:

Det kalles ikke satsing, det kalles latskap! Hehe :) Cæsar, og litt trim i samme slengen, oh oh! :o) Knall det ;)

Såh, hvordan går det? høhø... Kommet deg opp av senga? Vurderer og gå og spise noe frokost....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...