Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg og bf ser om det kan bli oss igen,ikke sammen men kysser litt og har sex.vi vil bare ikke satse før vi vet vi kan være venner over lengre tid.kranglet en del. han sier han elsker meg,og jeg vet han ikke driver med andre selvom vi ikke er sammen. men så var jeg hjemme hos han og siden hans på nettby var tilfelidvis på dataen.åpen. klarte ikke dy meg.. han har sakt han ikke skriver til noen jenter der,og så han ikke hadde gjort det siden da vi begynte å være med hverandre igen,bortsett fra igår natt..da hadde han vært ute. da hadde han sendt meld til 2 jenter.lenge siden sist..og div. jeg reagerte på dette for han sa han ikke har intresse av andre. konfrontrerte han og han sa ja han flørter.men kunn for bekreftelse. men meg han ville være med.og vi er ennå ikke sammen sa han.. blir usikker jeg..den tiden det var slutt hadde han ny dame i 3 uker og jeg var helt knust. tenker han inerst inne tenker han kan finne noe bedre enn meg... blir sjalu..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Skjønner ikke helt dere er ikke sammen men du forventer at han skal på alle måter holde seg unna andre damer? Du kan vel ikke få i pose og sekk. Enten så er dere sammen og han bør holde seg unna alle også flørting, eller så er dere venner med benefits og du må tåle at han flørter med andre. Ikke for å være slem jeg sier det, men hvis dere ikke er i et forhold akkurat nå så kan du jo ikke akkurat klage på at han flørter med andre. Tror du bør tenke deg om hva du virkelig vil og ta en prat med han. Hvis du ikke takler sitvasjonen må du jo forandre den, enten komme deg bort fra det hele eller ta steget fullt ut med det å være kjærester.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 ja jeg vet du har rett.. vi er ikke sammen fordi vi prøver..ser om det kan gå bra mellom oss en god stund før vi satser.. jegelsker han og han sier han elsker meg men vi tenker på barnet og.skal få slippe krangling ofte. men jeg vil ikke han skal flørte med andre nå som vi prøver heller..fatter ikke han har behov for det når han sier han elsker meg?! er ikke jeg nok bekreftelse? liksom.. han sa det var for spenningen og bekreftelsen,men blir aldrig fysisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå