Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg og mannen min har kommet helt skjevt ut med hverandre. Vi som brukte aa vaere kjempeforelsket og bare le og kose oss sammen.. Naa krangler vi konstant og vi er direkte slemme med hverandre. Virker ikke som vi har noe respekt for hverandre og det er bare kritikk og dritprat. Det er kjempetrist. Det er virkelig vanskekelig aa komme seg ut a dette monsteret. Vil saa gjerne ha det som foer, begge er interesserte i aa jobbe med forholdet, men vet ikke hvordan. Er det mulig at vi finner tilbake til hverandre?
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Snakk med hverandre. Erkjenn overfor hverandre at det dere gjør er destruktivt, så blir det lettere å bryte ut av den onde sirkelen som dere tydeligvis har havnet i. Kommunikasjon er stikkordet, det tror i hvert fall jeg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Takk for svar. Vi snakker mye om det. Vet at vi har problemer og at begge vil jobbe med det. Men det tar veldig paa. Jeg kjenner at jeg tappes veldig for krefter. Jeg er livredd for at det ikke skal fungere i lengden. Vi er nok utrolig glad i hverandre men har mange stressfaktorer i livet akkurat naa, mer enn de fleste kanskje.
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Da har dere kanskje ikke de beste forutsetninger for å mane frem den energien som trengs for å fikse forholdet akkurat nå, men det høres jo ut som dere har et grunnlag, i hvert fall. Det høres banalt ut, men det kan kanskje hjelpe å fokusere på grunnene til at dere faktisk holder sammen. Ta en dag av gangen, og ikke kast bort tid og energi på å bekymre deg for hvorvidt dere kommer til å holde sammen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå