kaos83 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei kan du se om jeg er gravid nå? evt kjønn?
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 oi sorry:) jeg:01.10.83 han:24.11.81
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg er litt usikker, kommer opp gode svangerskaps kort.....men vet ikke om det er nå eller snart.....alltid vanskelig å bedømme når de gode kortene kommer raskt......spurte om du var det nå....men fikk ikke bekreftelse....så derfor litt kryptisk svar.....har du tid til å se på meg.....vet du har gjordt det før.....men tying går raskt i svingene i livet mitt....hehe..... 11.1.73 han 8.10.78...... barn....når...kjønn???.....kjærlighet....???
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 hei, jeg husker ikke hva jeg har sett på deg før men prøver igjen:) grattis med overstått foresten:) Får ikke en følese av at dette er drømmemannen, har dere vært lenge sammen? skal se mer men lettere for meg hvis du svarer på det.. kan hende jeg fokuserer på feil, husk jeg er ny...
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 vi har kjent hverandre lenge....hatt et brudd.....og vurderer å prøve på nytt..... har et barn sammen.....han er blond og litt vekslende i humøret, tenke masse....vet ikke om det er han du ser....??
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 heisann, mye avhenger i hva dere velger å gjøre... Tror ikke det vil funke mellom dere om dere bare ser på det som å gi det et siste forsøk om du skjønner... Hvis dere prøver igjen må det være fordi dere vil d av hele deres hjerte, men jeg tror du møter en mørk håret mann om du ikke satser på xen... men det er jo opp til deg.... hva føler du selv da?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 ...ok...hva ser du med denne mørke mannen da....nå ble jeg nyskjerrig.....når dukker han opp....i hvilke sammenheng etc....
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2008 har en følese av at han bare dukker opp eller blir lagt merke til dersom du velger vekk xen... skjønner du hva jeg mener, men tror det blir til sommeren ved sjøen det er gress der også akkurat som på en liten eng.... vet ikke helt, Først av alt må du ta et valg. Husk, når du lukker en dør åpnes en ny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå