Gå til innhold

Streik her i kveld eller????

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dere måtte slukke lyset kl. 1900....De må visst det på aldershjemmet......Ha ha ha ha ha.

Nei, hvis ingen vil leke med meg så får jeg gå å plage skravlehønene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom akkurat NUH!

Karopappa spiller darts og øller med kompiser. Her sitter jeg, burde egentlig ha strøket litt og gjort noen huslige kjedeligheter, men....

Kom tilbaaaaaaaaake!

Skrevet

I`m back.

Skrevet

Eh... jeg har egentlig ikke noe spesielt jeg skulle ha sagt altså...

Har du det bra? Har du fått det du ventet på? Leste litt lenger ned her....

Skrevet

Nei, har ikke det. Llitt merkelig i grunn.

Får ta en ny test til uka da, om ikke noe annet skjer.

Synes kanskje det er litt tidlig å komme i overgangsalderen da=0))

xxxxxxxx for at jeg ikke er gravid. Det vil jeg ikke være altså....

Må nok snart sove jeg, kjenner jeg Knerten rett er kl.0700 et fint tidspunkt å stå opp på:

Skrevet

Jepp, litt tidlig selv om jeg har hørt om tidlig overgangsalder. Koselig med en ny baby da, dere som har fått så god plass og greier!! Kanskje litt dumt for bekkenet ditt.....?

Jeg skal surfe litt til, du får ha en god natt!!!

Snuppa vår sover til over 8 for tiden :)

Skrevet

Nei..nei..nei...ikke legg dere nå da!

Bli med å døgne med meg ;)

Det er det ungdommene kaller det når de ikke sover:))

For jeg klarte jo ikke å komme meg i seng før 2 i natt,ble sittende å se på film..og gjett hvem som akkurat våknet da,med 4 sprengende hjørnetenner og lys våken!!

Så lå vi der da...og ble klappet,lugget,sparket,kost,susset,gitt smokk,slått med smokk,lette etter smokk,hentet dentinox,vann,stikkpille...måtte selvfølgelig tisse etterhvert,ble jaggu røyksyk og måtte ut å titte på snøen som lavet ned :)

Han ga opp i 6 tiden og sovnet.....og vi også...og sov til klokken var 10 :) Og han har egentlig vært i skikkelig sutrehumør i hele dag ;)

Så skulle bonusjenta på 7 aktiviseres,storesøster til Oslo å shoppe,bonusgutten på 9 kom etter en overnatting og vi skulle feire bursdagen hans her. Han valgte seg blomkålsuppe og pannekaker til middag,blæh....veldig lite fristende å sette i gang med. Kaker skulle bakes og storesøster kom fra Oslo og måtte jo vise frem hva hun hadde kjøpt,før hun fløy av gårde igjen på fest.Lillegutt full av blåbærsyltetøy ble spylt,2 fornøyde bonusbarn sluknet fort og jeg kan jo ikke annet enn å sitte her til eldstemann kommer hjem fra fest :))

Det skal holde hardt for er så trøtt at jeg faktisk "ser" på Stabæk spiller Brasil kamp..hehe...tror jeg :)

Gi meg styrke og en helg fri!

Klemmer

Skrevet

Puh, for et program! Når ble jeg faktisk glad for at vi ikke dro på juletrefest i ettermiddag...

Du må i høyeste grad ha rett til en helg fri snart, Plutseliten :)

Skrevet

Det er utrolig hektisk her annenhver helg når bonusbarna er her. Det tar alltid litt tid før ting roer seg og den intense oppmerksomhetstrangen gir seg. Når det da også er bursdagsfeiring blir det mye,

Og lillegutt er ikke i storformen enda,og jeg har heller ikke hentet meg helt inn etter forrige helgs påkjenninger.

Men jeg kan jo takke meg selv vet du når jeg er så dum som sitter oppe på natten å koser meg ;))

Hmmm...skulle faktisk kommentere der du skrev at dere droppet juletrefesten...fordi snuppa heller ville være hjemme.SÅ BRA!

At hennes ønsker og behov blir hørt og tatt hensyn til :)))

Sikker på at det er nok av de som hadde gjennomført dette uansett. Jeg blir så glad når jeg hører om sånne som dere :)

Og boka om mulvarpen som lurte på hvem som hadde bæsjet på hodet hans er herlig...

Lille larven aldri mett er også en morsom bok :)

Javisst...frihelg det stemmer jeg for!

Skrevet

He he, jeg kjenner til det å sitte oppe i stedet for å legge seg... Men det er jo så deilig når det er stille i heimen!!! Håper det roer seg for dere nå når goklumpen blir bedre :)

Når det gjelder juletrefesten, er vi nok ikke så flinke akkurat. Det er bare det at vi har ganske mange kamper for tiden og må velge hvilke vi skal ta. Hvis hun ikke vil gå på juletrefest, er det helt greit. Det er også ok å ikke gå med kjole (men i trøye og strømpebukse) på nyttårsfesten. Dessverre kan hun ikke få godteri og potetgull til frokost eller når hun kommer hjem fra barnehagen og hun kan heller ikke pusse tennene i eplejuice (!!) Så det handler mer om å ta de viktige tingene her i gården før det utvikler seg til et diktatur. He he, jeg ville gjerne på juletrefest på jobben, jeg :)

Skrevet

Halllloooo

jeg er her, måtte bare legge mannen først...

Vi har vært på åpning av kulturbyen Stavanger, vi så ikke en dritt for 50.000 andre kom før oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...