Gå til innhold

Her blir det en Bendik! Deres??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat blitt enige om det nå vi=)

Hva skal deres hete??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint navn dere har blitt enige om! Her blir det ei jente som skal hete Althea Oline. Guttenavn: Peter.

Skrevet

Så koselig navn=)

Skrevet

Her kommer en Jørgen, storebror heter Stian.

 

Bendik er et godt valg, deilig å få bestemt seg ; )

Skrevet

Her kommer det en liten Jonathan:)

Skrevet

Vi har visst siden jeg ble gravid at om det blir en gutt skulle han hete Jonas- fineste navnet vi begge vet om..

 

 

Skrevet

Vår skal hete Mille Nathalie. Jeg ville ha Mille og pappan Nathalie, så vi bestemte oss for begge:)

Skrevet

Her kommer nok mest sansynlig en olai:)

Skrevet

Signe her...

Skrevet

Vi har en Jonathan sammen fra før. +Min mann har Joachim og Nadia=)

 

Mange fine navn her asså!!

Skrevet

Her blir det Henrik. Det har våre to barn bestemt.

Skrevet

Her kommer enten christopher eller adrian =)

Skrevet

Åh,mye søte og fine navn! Er bare vi som har vært "kjedelige" og valgt oss navnet Mari

Skrevet

Her blir det Lisa.

 

Litt kjekt å se at disse "vanlige" navnene som bla. Lisa, Jonas, Mari blir brukt, men ikke annenhver unge heter. :-)

Skrevet

Her kommer det en Theodor i mars. Storebroren heter Wilhelm....

Skrevet

her blir det odin leander:) endelig blitt enig, eg ville ha leander og han odin, så var det en som sa odin leander, og det ble jo så fint ilag:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gutten vår blir sannsynligvis hetende Gard. Men ikke helt sikker, vi har bestemt oss for å se det litt an når han kommer ut - kanskje passer det, kanskje ikke. Andre alternativer er Brage, Brede, Sigurd og Erik.

Skrevet

Tror muligens det blir Emilie her, men i det siste så har jeg tenkt mer og mer på navnet Celine! :)

 

Så vi får se hva hun passer til! :)

 

Kan jo hende hun ser ut som en Agnes sier jeg til sambo og! ;) hehe......

Skrevet

Mathias eller Ellinor.. Er såååå spent på å se hvem som har bodd i magen min så lenge :)

Skrevet

har 'alle' bestemt navn allerede? vi har et par navn som troner toppen av listen, men vil ikke bestemme noe før gutten er født... kan jo hende at det vi har valgt ikke passer :) men gutt blir det i hvertfall...

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda. Finner bare flere og flere navn... Det er så mange fine. Noen favoritter:

Adrian

Daniel

Eirik

Endre

Håvard

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...