Hvitkløver2020 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Akkurat blitt enige om det nå vi=) Hva skal deres hete??
Erisa* Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Så fint navn dere har blitt enige om! Her blir det ei jente som skal hete Althea Oline. Guttenavn: Peter.
Gutt 6 feb ;) Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Her kommer en Jørgen, storebror heter Stian. Bendik er et godt valg, deilig å få bestemt seg ; )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Vi har visst siden jeg ble gravid at om det blir en gutt skulle han hete Jonas- fineste navnet vi begge vet om..
mumitrolletermammantilmille Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Vår skal hete Mille Nathalie. Jeg ville ha Mille og pappan Nathalie, så vi bestemte oss for begge:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Her kommer nok mest sansynlig en olai:)
Hvitkløver2020 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 Vi har en Jonathan sammen fra før. +Min mann har Joachim og Nadia=) Mange fine navn her asså!!
bollamor*med 3 barn* Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Her blir det Henrik. Det har våre to barn bestemt.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Her kommer enten christopher eller adrian =)
Labambie Skrevet 13. januar 2008 #16 Skrevet 13. januar 2008 Åh,mye søte og fine navn! Er bare vi som har vært "kjedelige" og valgt oss navnet Mari
eggstokk Skrevet 13. januar 2008 #17 Skrevet 13. januar 2008 Her blir det Lisa. Litt kjekt å se at disse "vanlige" navnene som bla. Lisa, Jonas, Mari blir brukt, men ikke annenhver unge heter. :-)
titath Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Her kommer det en Theodor i mars. Storebroren heter Wilhelm....
charlotteb_ Skrevet 13. januar 2008 #19 Skrevet 13. januar 2008 her blir det odin leander:) endelig blitt enig, eg ville ha leander og han odin, så var det en som sa odin leander, og det ble jo så fint ilag:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. januar 2008 #20 Skrevet 13. januar 2008 Gutten vår blir sannsynligvis hetende Gard. Men ikke helt sikker, vi har bestemt oss for å se det litt an når han kommer ut - kanskje passer det, kanskje ikke. Andre alternativer er Brage, Brede, Sigurd og Erik.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. januar 2008 #21 Skrevet 13. januar 2008 Tror muligens det blir Emilie her, men i det siste så har jeg tenkt mer og mer på navnet Celine! Så vi får se hva hun passer til! Kan jo hende hun ser ut som en Agnes sier jeg til sambo og! hehe......
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #22 Skrevet 13. januar 2008 Mathias eller Ellinor.. Er såååå spent på å se hvem som har bodd i magen min så lenge
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #23 Skrevet 13. januar 2008 har 'alle' bestemt navn allerede? vi har et par navn som troner toppen av listen, men vil ikke bestemme noe før gutten er født... kan jo hende at det vi har valgt ikke passer men gutt blir det i hvertfall...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #24 Skrevet 13. januar 2008 Vi har ikke bestemt oss enda. Finner bare flere og flere navn... Det er så mange fine. Noen favoritter: Adrian Daniel Eirik Endre Håvard
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #25 Skrevet 13. januar 2008 Her blir det Adrian, oppkalt etter sin mor og far;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå