Honningmelon Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har kjøpt en i 92 som jenta mi skal ha til neste vinter. Blir da 2 år i november. Hun er ikke spesielt stor av seg, så jeg tipper hun vil være ca. 85 cm når hun er 2 år. Burde jeg kjøpt 98??? Ser for meg at hun drukner i den. Hva slags str. bruker deres 2 åringer?
~chess~ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Poden min ble 2 år i høst og har Trolldress i str.92. Han var omtrent 90 cm lang da jeg kjøpte den. Han kan helt sikkert bruke den hele vinteren og våren, så jeg tror str.98 vil være altfor stor til jenta di. Er forøvrig kjempefornøyd med dressen!
Honningmelon Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Tusen takk for svar :-) Ja, det ser jeg for meg også, at hun vil drukne totalt i den. Hun skal jo tross alt klare å leke i den også, ikke ligge på bakken å svømme. Syns du dressen er litt stor i str.?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Luke ble 2 år i november, han har str 92 i sin Troll dress. Kjempe fornøyd med dressen:)
~chess~ Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ja, jeg tenkte at dressen var litt stor i str da han prøvde den i butikken. Jeg vurderte overhodet ikke å kjøpe str.98 for å si det sånn.
Crazy mama Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har nettopp kjøpt ny Trolldress til jenta mi på 2,5 år. Jeg kjøpte str 98 til henne, og hun har brukt den andre Trolldressen sin i str 86 frem til nå. Den arver lillesøster på 1 år. Så nå satser jeg på å kjøpe "annenhver størrelse" fremover. Disse dressene er jo rimelig fleksible, så med innsnøring og bretting så går alt seg til. Jeg mener og tror at du har kjøpt rette størrelser!
Honningmelon Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Tusen takk... puh, hehe. Somjeg sa i innlegget på skravle, så er det kjempefint at de kan bruke dressen så lenge som mulig, men jeg er heller ikke noe for at den skal være så stor at den ikke blir behagelig.
bomper`n Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 ser alle er så fornøyd med denne dressen. er skuffet over den jeg. har den med løs ulldress inni og den er jo overhode ikke vanntett. ikke mye brukt og kanskje varsket 3-4 ganger, og da etter annvisning. bare jeg som har opplevd dette?
zadine Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Er kjempefornøyd med den samme dress jeg. Tulla hadde 92 fra hun var 1 år og 7mnd, så kjøpte vi 98 da hun var 2,5 år.
ALIICE Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hei Bompern! Har hørt fra flere at trolldressene deres har trukket vann! Jeg har den med fast for (fjordårets modell), og den er foreløpig vanntett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå