Gå til innhold

Menn generelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen sikkert vet vil jeg gjerne ha barn om ikke så altfor lenge...(helst nå!!!) I kveld sitter jeg og samboeren min hjemme, og tar noen drinker. Det som er så merkelig er hvordan han greier å unngå samtale emnet. Han sier "ja" og "ha" og "ja da", men han er liksom ikke helt tilstede.... Menn generelt? Iallefall inne på siden her virker det som...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke menn generelt, men menn er like forskjellige som oss kvinner. Noen ønsker seg barn og noen ikke.

Min mann ønsket seg barn lenge før jeg var klar, han hintet lenge om vi ikke skulle få en liten en. Og da broren hans ble pappa for under et år siden ble han veldig klar på at han ville ha et barn med meg "før det var for sent". I vårt tilfelle var deg JEG som nok svarte "ja" og "ha" når temaet kom på bane, men etterhvert lot jeg meg overtale :-)

Jeg er nå 7 + 1 - og min mann er i ekstase!

• 4 uker senere...
Skrevet

kan du utdype hvordan han til slutt klarte å overtale deg? ;)

tar gjerne i mot tips

-verpesjuk mann med dame som ikke er klar

Skrevet

Han tok det til slutt opp på en veldig "seriøs" måte, sa at han ønsket seg veldig et barn med meg før det var for seint (jeg er 39, han 41). Han snakket om hvor bra alt ligger til rette for oss, at vi begge jo egentlig elsker barn osv. Han sa også at han iallefall ville syns det var trist å ikke ha fått oppleve at vi fikk et barn sammen mens vi ennå har sjansen.

Før det hadde han som sagt hintet veldig ved å spørre om ikke "vi også skulle få en sånn liten en" når jeg f.eks holdt en baby.

Vi startet prøvingen i august, og nå er jeg minst like entusiastisk som han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...