Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 http://amalielarssen.piczo.com/?g=47819719&cr=5
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Så fin mage og stor... Jeg er snart 12 uker, men kan ikke se noe, bare hengemage
MammisOgTøffer`n Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Åååå, så fin mage:) Blir lettere misunnelig kjenner jeg:)hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Den begynner ta form nå ja :-) Er ikke så lenge siden den begynnte ligne på gravid mage og at det ikke lengre så ut som jeg bare hadde lagt på meg rundt magen :-P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Trodde du var lenger på vei jeg (ikke grunnet bilde). På den tiden du er i nå, visste ikke jeg engang at jeg var gravid med Daniel hehe Er så rart å tenke tilbake på, når jeg ser at andre vet det fra de er i 4uker og lign.. =)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Magen kom kjempe fort denne gangen, med Amalie på denne tiden så hadde jeg ikke mage, flat som ei pannekake da ja Jeg merka det i uke 5 ca med Amalie pga kvalme, trøtthet og fordi jeg trodde jeg var matforgifta så gikk jeg til legen og var nok en baby og ikke matforgiftning ja Denne gangen ble jeg urolig pga jeg fikk samme stikkesmertene i magen som sist og jeg hadde tatt angrepille pga kondomen sprakk også ble jeg plutselig usikker på når jeg skulle ha mensen så fikk positiv test ca 3 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå