Gå til innhold

Betaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som hvet om man må betale legetimer som er utenom sv.kontroller? Legen min mente nemlig det, men ble usikker . Han skulle sjekke det opp, men jeg mente at alt er gratis. Jeg hadde jo ikke hatt vondt i bekken/rygg/hofter om jeg ikke hadde vært gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle legebesøk å sånt skal være gratis..aldri betalt nå jeg. da jeg jikk med nr 1 så va jeg veldig ofte hos legen pga ryggen å måtte aldri betale noe.så tror legen din tar feil ja.

Skrevet

Uansett hvor ofte jeg går til fastlegen min nå er det gratis! Så lenge det er pga graviditeten. Men det er mye utenom faste svangeskapskontroller pga mye annet som kvalme osv. Kan bestille time så ofte jeg trenger, og betaler ingenting.

Skrevet

Det er ikke gratis om du må til legen med feks bihulebetennelse. Gratis kun hvis det har med graviditeten å gjøre. Man slipper å betale hvis man har fått ryggproblemer i svangerskapet.

Skrevet

Så lenge det har noe med svangerskapet, eller ting du får/har pga att du er gravid så skal det være gratis.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg betalt ikke noe. Var innom for å få forlengelse av sykmelding og når jeg spurte om ikke han skulle ha betalt fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle betale når jeg var gravid :-)

Skrevet

Jeg har ikke betalt for timer i forbindelse med kvalmen, men det som har hatt med gallestein måtte jeg betale for.. Selv om det har kommet pga graviditeten..

Skrevet

Alt skal være gratis:-) (legen burde vite dette...)

Skrevet

måtte betale for utstyr til celleprøve i forbindelse med første kontroll.

Trodde også at det skulle være gratis.

Skrevet

Jeg har stadig legetimer pga epilepsi som jeg normalt må betale for. Nå som jeg er gravid må jeg ikke betale for de heller.

Skrevet

Det som har med gravediteten å gjøre e gratis,skal du til legen for andre ting må du betale..

Skrevet

Alt som er svangerskapsrellatert er gratis.

Øvrige ting som en forstudd fot eller øreverk skal man egentelig betale for...

Men flere leger bryr seg ikke,de får betalt av staten uansett..

Har vært hos legen ett par ganger for andre ting uten og betale.

Menhuslegen måtte jeg betale selv.

Skrevet

Jeg har heller ikke betalt. Vært flere ganger utenom kontroller pga hoste og bihule-betennelse osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...