Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Fikk voldsomme krampe-likende smerter i magen på morgen i dag. Magen var hård som ved kynner, men med en konstant smerte som kom ut fra den blå luft. Varte i ca 4 time, hvor jeg klaret å sove litt inn i mellem. Har vært øm i magen i hele dag og få kynne mye oftere enn de forgående dage. Smerterne begyndte da jeg ammede sønnen min. Har ikke opplevet dette før og vet jo ikke om det har noen sammenheng. ammer han bare en gang i døgnet og har ennå ikke bestemt om jeg vill amme han i morgen tidlig. Er litt urolig. andre som har opplevet dette eller vet hva det er?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 .....Og overskrifta ska selvfølgelg være 17 uker på VEI og kraftige magesmerter.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 tviler på at det har noe med ammingen å gjøre.... Har du ikke fått bok fra legen som heter "til mor" og "til far". Der inne står det info om hver uke i svangerskapet. Der leste jeg noe om linga-smerter eller noe slikt. Disse kan visstnok gjøre veldig vondt uten at det er noe farlig. Kanskje det var det du hadde? Er du veldig bekymret så ring på legevakten og spør om råd!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 hei! da jeg hadde truende abort i sommer(jeg mistet tilslutt) fikk jeg beskjed om å slutte å amme, fordi det stimulerrte ivmorsammentrekninger.. jeg slutta på dagen. stimulering av brystvorter brukes jo i visse tilfeller under fødsel for å fremkalle rier.... lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Oi, da har jeg lært noe nytt i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå