Gå til innhold

Hjelp angående navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder en liten knapp på Jesper, men fine begge to:)

Skrevet

Jeg synes Fredrik er kjempefint... ehm..Jesper minner meg litt om røverne..

 

Men ta nå det dere synes er finest :) :)

Skrevet

holder nok på Fredrik eg. men kansje fordi eldste sønnen min heter det;)

Skrevet

Jesper!!! :D

Skrevet

Jeg ville valgt Fredrik..

Skrevet

Liker best Fredrik, men Jesper er også ok!

Skrevet

oj den er vanskelig

 

jesper, er nyere og gamlere om du skjønner hva jeg mener. Et gammelt navn (tippoldefar) som har blitt poppis igjen. Synes det er hakket søtere enn fredrik. jesper er da litt mykere og søtere.

 

fredrik er for meg et nyere gammelt navn. (besteforeldre) det er mer barskt og tøft. mer kar om du vil. Ikke så poppis, men mer tradisjonellt.

 

Hva jeg liker best er ikke godt og si med jeg har Frederik som familienavn hos meg så det er det som høres mest riktig ut sånn sett.

 

Selvom jeg egentlig liker Jesper best. Liker navn med mange dimensjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...