Cheeva=) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Noen andre som har det slik??? Jeg er 24 uker på vei.. barnet sparker mindre nå Kjenner det sånn av og til, men det er ikke så kraftigt som det har vært tidligere!!! Bør jeg kontakte jordmor??? Tror dere det er noe galt???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 det kan hende at det er liten plass for barnet og sparke på.det behøver ikke og være noe galt.men,hvis du er usikker og redd så hadde jeg villet ta kontakt med jordmor hvis jeg var deg.greier du ikke og vente til mandag er det bare og ringe jordmor på sykehuset.de vet nok om det er normalt på dette stadiet i svangerskapet. lykke til!!
Blå + en i magen Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg tror ikke du skal bekymre deg!! Vet om flere som ikke kjente spark før uke 24. Jeg selv kjente det i uke 21/22 og det er ikke mye spark. Mange som er i uke 24 og ikke kjenner spark daglig. Alt står nok bra til der inne!
Blå + en i magen Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Men selvfølgelig, er du veldig bekymret er det bedre å kontakte jordmor, så blir du kvitt den følelsen om at noe kan være galt!
gledermg08 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 hei. jeg er 25 uker på vei og kjenner bare noen få spark på kvelden når jeg har lagt meg. var sterkere og mer bevegelser for et par uker siden. men dette er mitt første barn så aner ikke hva som er normalt og hva som er unormalt. prøver å ikke bekymre meg. Tror ikke det er noe galt med deg. Jeg var på 3d ultralyd for 1 uke siden og da sa legen at på denne tiden sover barnet mesteparten av tiden. det går nok bra skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jeg hadde det på samme måte i uke 23 24. var ikke lenger disse små tydelige sparkene. bare dult eller bulker. jordmor sa at så lenge jeg kjente noe var det greitt. nå i slutten av 25 tar det av. kjenner de ikke godt uten at jeg holder på magen. da kjennes det ut som om barnet stuper kråke hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå