Gå til innhold

Flere som ikke har "stresset" med å bli gravid denne mnd.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte prøvingen forrige mnd. og tenkte myyye på det å blli gravid! Ble kjempe skuffet da mensen kom.

Så denne mnd. har jeg knapt tenkt på det. Hatt sex, men kroppen er liksom innstilt på at det ikke klaffer...

Prøvd å konsentrere meg om andre ting, og tiden har gått kjempe fort.

Andre som klarer la være å stresse med denne "babylagingen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også har veldig lyst på baby nå,er i vår 3pp. Føler på meg at ting ikke har skjedd denne prøvetiden heller, så jeg er egentlig ganskje avslappet ang ikm 21.jan.. Har prøvd å tenkt på andre ting enn å tenke på at nå må noe skje,men d er ikke alltid like lett, tenkte tidligere i høst å ende "taktikk" hvis du skjønner - at vi ikke skal ha baby, får da skjer d jo garanter,men heller ikke d var lett,men får ta ting som d kommer.. min kommende svigerinne fødte en gutt idag tidlig, er veldig misunnelig, vil jo at han skal få et søskenbarn i år og lekekamerat :):)

Skrevet

Vanskelig å unngå at det blir en stressfaktor ja. Spesielt når ALLE rundt en får babyer, blir gravide om dagen.... grr....

Skrevet

Glemte å skrive at siden jeg nettopp har vært gjennom en MA (uke 10) også så føles det bare enda mer stressende. Vil jo så gjerne bli gravid igjen med det samme for å følge venninner som var der jeg var og/eller lenger på vei. Huff, vanskelig det der og ganske sårende. Føles som om jeg har "sløst" bort 3 mnd på en graviditet som gikk til grunne.huff!

Håper forresten dette blir året for alle oss prøvere. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...