Gå til innhold

Er det bare meg? (ang lommemannen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

som syntes det er utrolig bra at de ser ut til å ha tatt ham og føler utrolig med ofrene og familiene deres MEN

som ikke ønsker å spekulere i hva han heter, hvem broren er, hvor han bor, hvordan han var som nabo, hvor han har jobbet osv osv.

Holdt på å spy da jeg spiste frokost og samtidig kunne lese hvordan han hadde lokket små gutter og hva han hadde gjort med dem.

Virker som folk her inne elsker å få alle detaljene så de kollektivt kan si at han bør dø osv.

Jeg har en liten gutt selv og ville gjort hva som helst for at noen ikke skal gjøre ham noe men jeg orker bare ikke å drukne meg i alle detaljer...Han er tatt, flott, håper han får en lang dom og at ofrene får god hjelp. End of story for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åtseleterne har en tendens til å flokke seg rundt slike begivenheter, noe som er temmelig kvalmende i seg selv.

Skrevet

det er tross alt vi selv som styrer mediene til å skrive det de skriver. vi er kikkere. det er bare en pitteliten brøkdel av nyhetene vi virkelig har behov for å vite, resten er bare svada.

Skrevet

Jeg vil vite alle detaljer! Er mor selv, og ønsker å vite så mye som jeg kan om slike mennesker og deres tankegang og metoder, slik at jeg bedre kan beskytte mine egne uten å være hysterisk og redd for alt. (alle) Jeg skal ikke være uvitende og godtroende...

Skrevet

Eksklusivt fra VG: "Se pågripelsen". Bare minner om at den type mediafilosofi kan ramme oss alle.

Får inntrykk av at media lider av ADHD om dagen. Desken på VG er kanskje hardest rammet.

Skrevet

Nei det er ikke bare deg. :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...