Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Det er nå straks 6 mnd siden fødsel og det meste kjennes og føles normalt ut igjen. Litt slappere enn før, men har nok vært litt sløv med knipeøvelsene. Sambo merker ingen forskjell sier han, jeg merker litt (uten at det egentlig er et problem). Men, DET SER JO IKKE UT!!!!! Åpningen er kjempestor, ser liksom inn i skjeden. Føler at det er stramt innvendig og slapt utvendig, om dere skjønner. Er det fortsatt mulig at det vil trekke seg mer sammen? Er 6 mnd lite i denne sammenheng? Hadde vakuumfødsel og ble derfor klippet og selvsagt sydd. Bortsett fra vonde sting de første ukene har jeg ikke hatt noen problemer med avføring og urinlekkasjer. Så problemet er først og fremst kosmetisk. Noen som vet???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Dere som ikke ble klippet og sydd kan forresten også svare :-)
Amanda- Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 jeg ble ikke klippet,, men sydd. ser helt vanlig ut... fikk beskjed 4 uker etter fødsel at det var romselig der nede.. hehe.. men nå er det bedre.. kniper ikke så mye nå lenger.. jeg knep jo feil jeg da.. trodde jeg var kjempe flink.. hehe.. men det var ikke sjeden jeg knep med for og si det sånn.. hehe..men snakk med en gynekolog... ta deg en time.. det gjorde jeg.. jenta mi er snart 2 mnd... i morgen faktisk.. hehe.. den 13.. tiden flyr..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har faktisk motsatt problem. Det føles veldig trangt i åpningen, men normalt inni, i hvertfall ikke videre. Det er ca 6 mnd etter fødsel, og sliter med å ha sex, men det går stadig bedre. Jeg revnet og ble i tillegg klippet...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hm... Kanskje de sydde et par sting for lite på meg og et par for mye på deg da Heldigvis er sexlivet veldig bra - så skal vel egentlig ikke klage. HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hei Etter snart 3 år etter min vakum fødsel synes jeg forsatt det ikke er så pent, åpningen ble vel normal etter ca 6 mnd, men klippen ser du forsatt kjempe godt og det synes jeg ikke er så pent.liksom innhugg det de klippet. Men som du sier kosmetisk, men forsatt litt kjedelig:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ble klippet pga vakuum/tang fødsel. Ser normalt ut nå 3 mnd etter. har bare en litt opphøyd "strek" der det ble sydd, altså et arr.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 ser ut som før, bortsett fra arret etter der det ble sydd... men er enig i at det "ser større ut oppi der" på en måte.. men ikke mange som ser det akkurat, så tar det ikke så tungt!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Som jeg sa til gynokologen... Ser ut som ullevål stadion... men han sa jeg var helt normal, defintivt ikke ullevål.. Gubben mener jeg er trangere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå