Gå til innhold

Omgangs syken eller e-coli????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg virkelig lur... Ingen ting smaker bedre enn mellomstekt kjøtt deig:S

Våknet halv fem i natt, og var så kvalm og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg:S

Stod opp i ett tida, da gubben hadde mini... Jeg reiste meg opp av senga holdte på å besvime, måtte sette meg ned igjen... Jeg skalv i hele kroppen... (var fortsatt kvalm) la meg på sofaen. Lå ikke der så lenge før jeg måtte spy...

Jeg var fortsatt skjelven i kroppen, men kjente at det verket i fingrer nakke osv osv...

det kommer begge veier...

 

Er det omgangssyken som er så brutal???? I såfall hvor lenge varer den?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger nok ikke være e-coli, den bakterien er jo rimelig farlig, og har du fått den bør du vel komme deg til legen.

 

Derimot så kan det ha vært andre lumske bakterier i kjøttdeigen. Noe som ikke er så usansynlig, og rett og slett grunnen til at kjøttdeig skal stekes godt.

 

 

Men kan like godt være omgangssyken da, og den kan være veldig brutal! Symptomene du beskriver minner veldig om det.

 

God bedring iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...