Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Er det noen som har opplevd å bli gravid med hormonspiral? Hørt rykte om at det absolutt er ein mulighet for at det går ann, selv om det sies at det er en av de sikreste prevensjonene.
blond Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Den eneste formen for prevensjon som fungerer 100% er avholdenhet! Hormonspiral ligger på omtrent 98-99% tror jeg, altså er det rimelig stor sjanse for ikke å bli gravid på hormonspiral!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 har aldri brukt det selv, men kjenner 2 som har blitt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå