Trulte76 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hvilken barnevogn har dere? er dere fornøyd? jeg har hatt simo kombi før..tenkte på det nå også. Men vil høre hva dere har? Er ei stund til jeg skal ha enda da..så har jo god tid på meg da
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Har simo kombi, og er kjempe fornøyd! Bruker den kun som sovevogn nå! Har en Emmaljunga Scooter som vi bruker på kjøpesenter o.l
Gjest Jawhol Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 anbefaler emmaljunga edge duo jeg da:) meget fornøyd, love it:)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har emmaljunga smart duo combi og jeg må virkelig få sakt at jeg hater den vogna! Altså... Bagdelen er kjempe grei! Meeen.. Sportsdelen.. Den ser grusom ut! Kallesja passer ikke ordentlig inn der på en måte (mangler sånn pose bak). Selene er aaaltfor korte (selvom jeg har de på det lengste), håndtaket er ekkelt og holde i, beinstøtta er vanskelig og få ned og dekka må pumpes annahver måned.
*Rutletutt* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Bugaboo Cameleon - er kjempefornøyd, er den perfekte vogn for meg. Den er lett, god å trille - og jeg går masse tur - vendbar sittedel er et must for meg, stor babybag, lett å legge sammen/slå opp, tar liten plass sammenlagt og er stilig å se på, syns jeg i allefall;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå